jrutten Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 als ik gta 4 wil starten verschijnd het login scherm van social club, daarna begint hij met laden maar slaat opeens af en krijg geen foutmelding niks en hij staat ook niet aan en dit heb ik sinds ik deze week de patch 1.0.7.0 geinstalleerd, ik heb hem al overnieuw geinstalleerd en daarna direct patch 1.0.7.0 geinstalleerd maar gebeurt hetzelfde. ook starten via de laucher in de installatie map werkt niet AUB HELP ME en nog een vraag moet ik persee patchen om multiplayer te kunne spelen want zo niet dan gooi ik de patch eraf en doet die ut wel Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Allereerst: patchen is noodzakelijk als je Multiplayer wilt spelen. Probeer eens de LaunchGTAIV.exe in de installatiemap als Administrator uit te voeren. Reageren
jrutten Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2010 jaa had ik al geprobeerd maar het is al opgelost heb hem overnieuw geinstalleerd en windows live vroeg om updates te installere en dat waren de patches dus hij werkt thanks btw;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.