Casss Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 (bewerkt) Leer Go (Engels, vertaald naar Nederlands.) Ik heb voor mijn school een Go-programma gemaakt waarmee je 1 tegen 1 Go kan spelen, en ik dacht dat misschien iemand er nog wat aan heeft hier. Op school waren ze in ieder geval erg enthousiast. Er zijn denk ik maar weinig mensen die Go kennen, maar het is erg leuk en het heeft simpele regels, dus het is zo te leren. Met dit programma heb je een virtueel 19x19 Go-bord waarmee je een leuk potje Go kan spelen of leren. Je hebt Framework 4.0 nodig. Ik weet dat het programma niet helemaal perfect is maar je kan er een leuk potje Go mee spelen. Veel plezier! Reacties graag. Download het Go programma. Kleine "click here" onderaan de pagina. Special Thanks:CabyonBC7 Bewerkt: 17 december 2010 door Casss Reageren
Cabyon Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Is dat dat programmaatje met mijn graphics? Reageren
Casss Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Is dat dat programmaatje met mijn graphics? Ja. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.