Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik ben steeds bezig met skinnen maar het valt mij op dat je met txd workshop geen bodykleuren kan zien (jah ik export ze naar photoshop) want ik wil het voorkapje van de sanchez compleet wit maken bijv

ik krijg deze bestanden te zien

sanchez92gear64

sanchez92brakes64

sanchez92tyre64

sanchez92metal128

maar nergens kan ik iets van de kleuren bijwerken :(

help want ik wil zo gauw mogelijk het afwerken :-b en ik wil graag stickers enzo op de tank maken bijv honda vleugel

Dit idee wat

Bewerkt: door denracer
Geplaatst:

Je kan Ultimate Editor gebruiken om de voertuig die je kiest maar een mogelijke kleur te geven, probeer dat maar

Geplaatst:
Je kan Ultimate Editor gebruiken om de voertuig die je kiest maar een mogelijke kleur te geven, probeer dat maar

neej dan kan je een voertuig maar 1 kleur geven en niet bijv stickers

Geplaatst:

neej dan kan je een voertuig maar 1 kleur geven en niet bijv stickers

weet ik, maar als je de kleur van de auto wit maakt, en dat je op de texture allemaal stickers en zo maakt dan zie je de stickers ook echt goed, anders krijgen de stickers allemaal van die rare kleuren

Geplaatst:
ik ben steeds bezig met skinnen maar het valt mij op dat je met txd workshop geen bodykleuren kan zien (jah ik export ze naar photoshop) want ik wil het voorkapje van de sanchez compleet wit maken bijv

sanchez92gear64

sanchez92brakes64

sanchez92tyre64

sanchez92metal128

maar nergens kan ik iets van de kleuren bijwerken :(

help want ik wil zo gauw mogelijk het afwerken :-b en ik wil graag stickers enzo op de tank maken bijv honda vleugel

Dit idee wat

Ik denkt dat je hiermee het probleem kunt oplossen:

(het is een vc tutorial, maar hij werkt waarschijnlijk ook bij sa)

Carcols.dat aanpassen

Ik denk dat dit het zelfde principe is als in deze tutorial wordt uitgelegd. Lees het maar eens door.

Succes

Geplaatst: (bewerkt)

sanchez92gear64

sanchez92brakes64

sanchez92tyre64

sanchez92metal128

maar nergens kan ik iets van de kleuren bijwerken  :(

Dit idee wat

Ik denkt dat je hiermee het probleem kunt oplossen:

(het is een vc tutorial, maar hij werkt waarschijnlijk ook bij sa)

Carcols.dat aanpassen

Ik denk dat dit het zelfde principe is als in deze tutorial wordt uitgelegd. Lees het maar eens door.

Succes

fanx ga direct ff proberen

mm dan word de motor alleen in die kleuren maar ik wil graag stickers erop plaatsen maar dat lukt niet :-(

Bewerkt: door denracer
Geplaatst:
dat bedoeld ie ook

jah bedoel ik ook jah maar hoe kan ik dat dan doen met txd editor wil dat niet :-(

Geplaatst:
dat bedoeld ie ook

jah bedoel ik ook jah maar hoe kan ik dat dan doen met txd editor wil dat niet :-(

Hoe bedoel je ``met TXD editor wil dat niet`` wil jij dat niet? of lukt dat niet

Geplaatst:
dat bedoeld ie ook

Hoe bedoel je ``met TXD editor wil dat niet`` wil jij dat niet? of lukt dat niet

ik kan er wel mee texture alleen geen stickers op de tank bijv proppen

Geplaatst:
dat bedoeld ie ook

bewerk deze dan met paint, dat kan daar sla deze op als bmp. file, nu eb je met paint je gewenste motor met stickers, nu replace je die voor de orginele sanchez

Geplaatst:
dat bedoeld ie ook

bewerk deze dan met paint, dat kan daar sla deze op als bmp. file, nu eb je met paint je gewenste motor met stickers, nu replace je die voor de orginele sanchez

neej want met text workshop krijg je geen tank/achterbrug/zadel/blok/velgen enzovoort te zien :-( en dat wil ik juist

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...