Jump to content

een laptop je op medium gta iv kan spellen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi.

Ik wil graag een laptop waar je gta iv op zijn medium kan spellen en nog andere spellen goed kan spellen.

mijn budget is zo'n 500 euro tot 900 euro.

Dus het zou fijn zijn alls jullie een laptop willen samen stellen of eentje aanraden.

Alvast bedankt

groetjes Agent_Smith

edit: er stond med inplaats van medium

Bewerkt: door Agent_Smith
Geplaatst:

Hoi.

Ik wil graag een laptop waar je gta iv op zijn medium kan spellen en nog andere spellen goed kan spellen.

mijn budget is zo'n 500 euro tot 900 euro.

Dus het zou fijn zijn alls jullie een laptop willen samen stellen of eentje aanraden.

Alvast bedankt

groetjes Agent_Smith

edit: er stond med inplaats van medium

Laptops samenstellen? Hehe :puh: Dat gaat niet. Ik ga wel even op Tweakers.net Pricewatch kijken welke laptop degelijk is.

Ik heb hier een linkje naar Tweakers.net met alle laptops met degelijke videokaarten, onder 900 euro. Als iemand nou kan aanwijzen welke ook redelijk is, want verder dan dat weet ik niet veel wat een goede laptop is.

Klikkie!

Je eigen laptop samen stellen gaat wel yep.gif

Maar is wel uiteraard duurder dan een pc samen stellen...

site's waar een laptop kan samenstellen:

klik

edit: XXODD is niet zo lang geleden failliet gegaan sad2.gif, daar kwam mij laptop vandaan het waren zeer goede laptops yep.gif

Mvg,

woody zwaaien.gif

Bewerkt: door woody268
Geplaatst:

Je moet gewoon niet gamen op een laptop. Daar kunnen ze overhit van raken, zijn ze niet voor gemaakt, kosten veel te veel geld voor goed spul, je kan beter een el cheapo laptop kopen als je een laptop wilt, en een kick-ass gaming pc voor het echte werk.

Geplaatst:

Je moet gewoon niet gamen op een laptop. Daar kunnen ze overhit van raken, zijn ze niet voor gemaakt, kosten veel te veel geld voor goed spul, je kan beter een el cheapo laptop kopen als je een laptop wilt, en een kick-ass gaming pc voor het echte werk.

Met een cooling pad valt dat nog heel goed mee hoor. yep.gif

Trouwens ik heb niet gezegd dat ik een échte gaming laptop heb gekocht hé knipoog.gif

Ik heb gewoon een laptop bij XXODD dat niet al te veel kost...

voor zware games zoals gta IV gebruik ik uiteraard een pc.

Geplaatst:

Dan ga ik over op pc.

Dus wat voor pc of wilt iemand hem samen stellen.

Ik wil wel wat opnoemen. Hoeveel ga je uitgeven?

uhm voor een pc will ik well 100 tot 1000 euro uitgeven

Geplaatst:

Iets specifiekers graag. We kunnen makkelijk een pc samenstellen die IV op medium aankan voor zo'n 700 euro, terwijl we voor 1000 euro een pc kunnen samenstellen waarmee je IV op High of zelfs Very High kan spelen (afhankelijk van de maximale resolutie van je scherm).

Geplaatst:

Iets specifiekers graag. We kunnen makkelijk een pc samenstellen die IV op medium aankan voor zo'n 700 euro, terwijl we voor 1000 euro een pc kunnen samenstellen waarmee je IV op High of zelfs Very High kan spelen (afhankelijk van de maximale resolutie van je scherm).

nou ik will een hele nieuwe pc kopen met scherm erbij dus alls je van 1000 een very high kan spellen ben ik helemaal blij

nou ik will een hele nieuwe pc kopen met scherm erbij dus alls je van 1000 een very high kan spellen ben ik helemaal blij

Gta spelen op very high zal er misschien niet inzitten voor jou omdat je ook een scherm nodig hebt...icon_cab.gif

Een scherm neemt toch al een flinke hap uit het budget loveit.gif

Bewerkt: door woody268
Geplaatst:

Gta spelen op very high zal er misschien niet inzitten voor jou omdat je ook een scherm nodig hebt...icon_cab.gif

Een scherm neemt toch al een flinke hap uit het budget loveit.gif

echt leuk een kerst heb een scherm gekregen dus dat zit wel goed puh2.gif

Geplaatst:

Dus het maximum budget is nog steeds 1000 euro? Wil je dan ook randapparatuur zoals toetsenbord, muis, speakers, etcetera?

Geplaatst:

Kortom, vul dit lijstje in, zodat wij niet hoeven te vragen wat je wilt:

Budget:

Doel:

Desktop of laptop:

Merk pc of samengesteld:

Benodigde randapparatuur:

Besturingssysteem:

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken:

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate:

Extra koeling (voor overklokken)?:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...