Mrkwark Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 (bewerkt) Hoi. Ik wil graag een laptop waar je gta iv op zijn medium kan spellen en nog andere spellen goed kan spellen. mijn budget is zo'n 500 euro tot 900 euro. Dus het zou fijn zijn alls jullie een laptop willen samen stellen of eentje aanraden. Alvast bedankt groetjes Agent_Smith edit: er stond med inplaats van medium Bewerkt: 17 december 2010 door Agent_Smith Reageren
ikt Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Hoi. Ik wil graag een laptop waar je gta iv op zijn medium kan spellen en nog andere spellen goed kan spellen. mijn budget is zo'n 500 euro tot 900 euro. Dus het zou fijn zijn alls jullie een laptop willen samen stellen of eentje aanraden. Alvast bedankt groetjes Agent_Smith edit: er stond med inplaats van medium Laptops samenstellen? Hehe Dat gaat niet. Ik ga wel even op Tweakers.net Pricewatch kijken welke laptop degelijk is. Ik heb hier een linkje naar Tweakers.net met alle laptops met degelijke videokaarten, onder 900 euro. Als iemand nou kan aanwijzen welke ook redelijk is, want verder dan dat weet ik niet veel wat een goede laptop is. Klikkie! Reageren
Woody268 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 (bewerkt) Je eigen laptop samen stellen gaat wel Maar is wel uiteraard duurder dan een pc samen stellen... site's waar een laptop kan samenstellen: klik edit: XXODD is niet zo lang geleden failliet gegaan , daar kwam mij laptop vandaan het waren zeer goede laptops Mvg, woody Bewerkt: 18 december 2010 door woody268 Reageren
Hayte Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Je moet gewoon niet gamen op een laptop. Daar kunnen ze overhit van raken, zijn ze niet voor gemaakt, kosten veel te veel geld voor goed spul, je kan beter een el cheapo laptop kopen als je een laptop wilt, en een kick-ass gaming pc voor het echte werk. Reageren
Woody268 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Je moet gewoon niet gamen op een laptop. Daar kunnen ze overhit van raken, zijn ze niet voor gemaakt, kosten veel te veel geld voor goed spul, je kan beter een el cheapo laptop kopen als je een laptop wilt, en een kick-ass gaming pc voor het echte werk. Met een cooling pad valt dat nog heel goed mee hoor. Trouwens ik heb niet gezegd dat ik een échte gaming laptop heb gekocht hé Ik heb gewoon een laptop bij XXODD dat niet al te veel kost... voor zware games zoals gta IV gebruik ik uiteraard een pc. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Dan ga ik over op pc. Dus wat voor pc of wilt iemand hem samen stellen. Reageren
ikt Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Dan ga ik over op pc. Dus wat voor pc of wilt iemand hem samen stellen. Ik wil wel wat opnoemen. Hoeveel ga je uitgeven? Reageren
Mrkwark Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) uhm voor een pc will ik well 100 tot 1000 euro uitgeven Bewerkt: 19 december 2010 door Agent_Smith Reageren
Hayte Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Iets specifiekers graag. We kunnen makkelijk een pc samenstellen die IV op medium aankan voor zo'n 700 euro, terwijl we voor 1000 euro een pc kunnen samenstellen waarmee je IV op High of zelfs Very High kan spelen (afhankelijk van de maximale resolutie van je scherm). Reageren
Mrkwark Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Iets specifiekers graag. We kunnen makkelijk een pc samenstellen die IV op medium aankan voor zo'n 700 euro, terwijl we voor 1000 euro een pc kunnen samenstellen waarmee je IV op High of zelfs Very High kan spelen (afhankelijk van de maximale resolutie van je scherm). nou ik will een hele nieuwe pc kopen met scherm erbij dus alls je van 1000 een very high kan spellen ben ik helemaal blij Reageren
Woody268 Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) nou ik will een hele nieuwe pc kopen met scherm erbij dus alls je van 1000 een very high kan spellen ben ik helemaal blij Gta spelen op very high zal er misschien niet inzitten voor jou omdat je ook een scherm nodig hebt... Een scherm neemt toch al een flinke hap uit het budget Bewerkt: 20 december 2010 door woody268 Reageren
Woody268 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Gta spelen op very high zal er misschien niet inzitten voor jou omdat je ook een scherm nodig hebt... Een scherm neemt toch al een flinke hap uit het budget Reageren
Mrkwark Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2010 (bewerkt) echt leuk een kerst heb een scherm gekregen dus dat zit wel goed Bewerkt: 25 december 2010 door Agent_Smith Reageren
Hayte Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Dus het maximum budget is nog steeds 1000 euro? Wil je dan ook randapparatuur zoals toetsenbord, muis, speakers, etcetera? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Kortom, vul dit lijstje in, zodat wij niet hoeven te vragen wat je wilt: Budget: Doel: Desktop of laptop: Merk pc of samengesteld: Benodigde randapparatuur: Besturingssysteem: Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Extra koeling (voor overklokken)?: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.