Jump to content

Vista vind geen netwerken


NickyHendriks

Recommended Posts

Hallo,

Op de laptop van mijn ouders weigert Windows Vista om ook maar enige netwerken te vinden, aansluiten via kabel werkt niet en drivers updaten ook niet. Het is een RealTek kaart maar vraag me niet welke.. Iemand misschien enig idee wat het zou kunnen zijn? De netwerkkaart staat namelijk wel gewoon aan :?. Ik hoop dat het nog opgelost kan worden want nu wilt mams steeds op mijn laptop...

Link to comment
Delen op andere websites

naamloosmnl.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Dat is geen Windows 7 het is Theme xD

Heb ik al gedaan, krijg dat ik een kabel erin moet doen ofzo, maar dan pakt ie hem ook niet.

Weet je zeker dat je router ook uitzendt (broadcast), met andere woorden dat hij zichtbaar is?

Jup, deze laptop gebruikt dezelfde router, en die andere laptop vindt geen enkel netwerk :N

Check of de WiFi functie überhaupt wel aanstaat. Dit kan met een gewone knop, een schuif op de zijkant of een Fn-toetscombinatie geregeld worden.

Deze is gewoon ingeschakeld, de knop brand en er is geen FN-toets voor.. Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je geen externe WiFi adapter/ontvanger liggen ergens welke je zou kunnen gebruiken?

Nope... :N

Ben nu aan het scannen met NOD32 maar ik zie zojuist dat er een HTML/ScrInject.b.gen virus in zit. Iemand enig idee of dit hiermee te maken kan hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Perhaps. Maar als er al een virus in zit kan je beter ook even scannen met MBAM, gewoon voor de zekerheid.

Ga ik doen ;)

EDIT: Virus verwijderd en weer internet met die laptop :) Solved..!

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...