K1pc0rn Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 wat vinden jullie van de nieuwe film New Kids Turbo? want ik heb gehoord dat ie niet zo leuk is Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Moek die rooie derbij halu? Ik vond het wel goede film >>> Door NandroDavids: Onnodige afbeelding verwijderd<<< Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Hier was toch al een topic over?? Ik ben zelf nog niet geweest, maar ik ga morgen wel. Op school bij mij zeiden ze dat hij wel goed was. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Naja kijk. Het is een echte film voor fans van new kids. Als je new kids niet kent of er niets mee te maken heb dan is de film niet zo leuk. Reageren
Cheers. Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Al gekeken had e meer van verwacht maar hij is goed Reageren
j0uk3 Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Zit er dezelfde humor in als de "gewone" New Kids? of lijkt het meer op NKOTB? Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Naja kijk. Het is een echte film voor fans van new kids. Als je new kids niet kent of er niets mee te maken heb dan is de film niet zo leuk. Ja, ze zeggen ook dat je die sketches van seizoens 3 moet gezien hebben om sommige stukken in het verhaal te snappen. Reageren
Flokkert Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Ik heb hem gisteren gezien, vond het wel een leuke film. Reageren
newkidsapp Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Ik heb hem gisteren gezien, vond het wel een leuke film. Ik heb hem gister ook gezien, vond hem vet! Ga binnenkort wat quotes van de film meenemen in de app. >>> Door Jowx: Geen reclame maken s.v.p.!<<< Reageren
Wesley Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Ik heb hem ook gezien, om eerlijk te zijn vond ik hem een beetje tegenvallen. Het is echt een komische film. Alleen ik had er wat meer van verwacht. Ik denk ook als het een half uurtje langer was geweest dat het gewoon echt een top film was geweest. Wie weet was het ook beter om minder voorstukjes te laten zien, veel van de echt grappige dingen zie je weer terug in reclames en making off etc. Erg jammer want dat heeft gewoon veel verklapt, het kwam niet meer echt als een verrassing. Verder heb ik uiteraard veel gelachen, maar het kon beter. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2010 heb hem gister ook gezien. vond het leuk, maar inderdaad veelste veel verklapt in de making of etc. volgende gewoon geen trailers en making ofs meer kijken Reageren
Ferre Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Het was vooral de trailer waarin al veel stukjes zaten. Normaal herken je enkele fragmentjes van een paar seconde, maar hier zaten meerdere hele grappen in de trailer. Ach, het was een vette film. Ja, ze zeggen ook dat je die sketches van seizoens 3 moet gezien hebben om sommige stukken in het verhaal te snappen. Wie seizoen 3 in dit geval nog niet kent is niet helemaal 100%. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Eindelijk weer eens een film met diepgang. Reageren
Flokkert Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 Ik heb hem ook gezien, om eerlijk te zijn vond ik hem een beetje tegenvallen. Het is echt een komische film. Alleen ik had er wat meer van verwacht. Ik denk ook als het een half uurtje langer was geweest dat het gewoon echt een top film was geweest. Wie weet was het ook beter om minder voorstukjes te laten zien, veel van de echt grappige dingen zie je weer terug in reclames en making off etc. Erg jammer want dat heeft gewoon veel verklapt, het kwam niet meer echt als een verrassing. Verder heb ik uiteraard veel gelachen, maar het kon beter. Ik had er inderdaad ook veel meer van verwacht. Ik wist al waar het over ging. En dan heb je weer van die gasten bij ons op school die gaan dan alles vertellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.