Jump to content

New kids TURBO!


K1pc0rn

Recommended Posts

Naja kijk. Het is een echte film voor fans van new kids. Als je new kids niet kent of er niets mee te maken heb dan is de film niet zo leuk.

Ja, ze zeggen ook dat je die sketches van seizoens 3 moet gezien hebben om sommige stukken in het verhaal te snappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook gezien, om eerlijk te zijn vond ik hem een beetje tegenvallen. Het is echt een komische film. Alleen ik had er wat meer van verwacht. Ik denk ook als het een half uurtje langer was geweest dat het gewoon echt een top film was geweest. Wie weet was het ook beter om minder voorstukjes te laten zien, veel van de echt grappige dingen zie je weer terug in reclames en making off etc. Erg jammer want dat heeft gewoon veel verklapt, het kwam niet meer echt als een verrassing.

Verder heb ik uiteraard veel gelachen, maar het kon beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was vooral de trailer waarin al veel stukjes zaten. Normaal herken je enkele fragmentjes van een paar seconde, maar hier zaten meerdere hele grappen in de trailer. Ach, het was een vette film.

Ja, ze zeggen ook dat je die sketches van seizoens 3 moet gezien hebben om sommige stukken in het verhaal te snappen.

Wie seizoen 3 in dit geval nog niet kent is niet helemaal 100%.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook gezien, om eerlijk te zijn vond ik hem een beetje tegenvallen. Het is echt een komische film. Alleen ik had er wat meer van verwacht. Ik denk ook als het een half uurtje langer was geweest dat het gewoon echt een top film was geweest. Wie weet was het ook beter om minder voorstukjes te laten zien, veel van de echt grappige dingen zie je weer terug in reclames en making off etc. Erg jammer want dat heeft gewoon veel verklapt, het kwam niet meer echt als een verrassing.

Verder heb ik uiteraard veel gelachen, maar het kon beter.

Ik had er inderdaad ook veel meer van verwacht. Ik wist al waar het over ging. En dan heb je weer van die gasten bij ons op school die gaan dan alles vertellen :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...