Roedi Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 hoi mensen, ik heb het spel uitgespeeld, alle missies enzo gedaan.. met gangwar moet ik nog 1 gebied veroveren op het 2de eiland, de rest heb ik al allemaal in handen... het gaat over het stukje onder die rode brug.. dat is nog geel gekleurd en zou ik graag groen gekleurd zien nu lopen daar wel veel chinezen rond met een blauwe haardband maar ik moet het stuk veroveren van chinezen met een gele haarband... die lopen er niet erg veel rond... als ze er rondlopen en ik knal ze af, minimun 3 voor gangwar, dan gebeurt er niks, ik kan dus blijkbaar het gebied niet veroveren :angry: iemand een idee hoe ik het kan doen? grz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Ik heb ook heel vaak gehad dat er een stuk of 6 moest afknallen, voordat ik een gangwar had. Dus misschien meer mannetjes neer knallen. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roedi Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Ze komen altijd maar met hun 3 daar, en ik mol ze in de gangwar zone maar toch komt er gaan war :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Als ze geen wapens hebben moet je ze achter je aan laten rennen en als je een beetje geluk hebt zie je er dan meer.. Ren dan weer terug naar het gele gekleurde plekje en schiet ze dan dood, als het goed is krijg je dan een gang war.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 bedankt voor de tip ik ga het gelijk proberen want ik heb dit probleem dus ook :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deejay Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 je kunt ook op het randje van het gangwar gebied gaan staan en in een ander gebied neerknallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samael Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 of je kunt er een in het gebied neerknallen en dan wachten totdat de ambulance komt en ze weer geneest en dan weer eens killen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.