matt Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Beste leden, Sinds kort heb ik een raar probleem, en ik kom er maar niet achter waar het aan ligt. Mijn umlauts werken niet meer. In plaats van een fatsoenlijke i met puntjes er op, krijg ik d'. Dit is zeer vervelend. Hieronder een voorbeeld: Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Druk es op CTRL en SHIFT tegelijkertijd. Then retry... Reageren
matt Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Nee, dat werkt helaas niet. Dit had ik al geprobeerd. Reageren
Cabyon Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 (bewerkt) Welk toetsenbord heb je? NL of ENG? (oja, scan voor de zekerheid ook nog op virussen. En hoe heb je dit staan?: ) Bewerkt: 18 december 2010 door Cabyon Reageren
Hayte Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Ligt niet aan het toetsenbord, omdat hij datgene wat hij postte niet zelf heeft getypt en dus van het internet geplukt heeft. Zijn browser/pc herkent dus de í's en á's etcetera niet meer. Probeer eens een andere browser? Reageren
matt Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Als ik het in Firefox intyp i.p.v. Chrome, doet hij het inderdaad wel! Maar ik wil toch graag Chrome blijven gebruiken... Reageren
Hayte Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Herinstalleer Chrome dan eens. Reageren
matt Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Yes, hij doet het weer! Heel erg bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.