GospGTA Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 (bewerkt) Je kent allemaal wel die GTA san andreas newsbus die rond rijd, ik vind dat busje erg mooi en rijd zeker lekker. Maar is er ook een newsbusje zonder sattaliet en met news eraf? Dat je alleen het busje hebt en geen newsdingen enzo erop hebt. Zoja, waar kan ik die vinden EDIT: DE AUTO IS GEVONDEN, MET DANK AAN: SilverByte en WikiGta Bewerkt: 18 december 2010 door GospGTA Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 De Burrito heeft geen vaste vindplaats binnen San Andreas. Wel rijden ze regelmatig rond in industriële- en havengebieden. Ga dus eens rondkijken rond de vliegvelden van Los Santos en San Fierro. De kans is groot dat je er eentje tegenkomt. Meer info vind je overigens op deze pagina. Reageren
GospGTA Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2010 De Burrito heeft geen vaste vindplaats binnen San Andreas. Wel rijden ze regelmatig rond in industriële- en havengebieden. Ga dus eens rondkijken rond de vliegvelden van Los Santos en San Fierro. De kans is groot dat je er eentje tegenkomt. Meer info vind je overigens op deze pagina. Ja, op Wikigta keek ik al, maar bedankt en zou het zeker doen! Reageren
guib Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 De Burrito heeft geen vaste vindplaats binnen San Andreas. Wel rijden ze regelmatig rond in industriële- en havengebieden. Ga dus eens rondkijken rond de vliegvelden van Los Santos en San Fierro. De kans is groot dat je er eentje tegenkomt. Meer info vind je overigens op deze pagina. Ja, op Wikigta keek ik al, maar bedankt en zou het zeker doen! ik heb wel een vaste vindplaats, namelijk mijn garage ik heb hem zwart gemaakt, en nu lijkt ie op het A-team busje XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.