Shotyoudie Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Hallo iedereen. Ik heb een verlengkabel nodig voor zon miniusb port in mijn psp. het is gewoon Male naar Female ik heb net half uur gezocht, en 1 kabeltje gevonden. Deze Maar past deze in de psp ? Reageren
Hayte Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 (bewerkt) Waarom zou je in godsnaam een kabel willen verlengen? Koop gewoon een nieuwe kabel, zal je vast wel kunnen vinden in een lokale elektronica zaak. Edit; om toch maar antwoord te geven; ja, die kabel zou werken. Bewerkt: 18 december 2010 door Hayte Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Waarom zou je in godsnaam een kabel willen verlengen? Koop gewoon een nieuwe kabel, zal je vast wel kunnen vinden in een lokale elektronica zaak. Edit; om toch maar antwoord te geven; ja, die kabel zou werken. Nouja ik heb een camera voor de psp. maar die kan alleen op de psp. dus heb ik een verlengstukje nodig zodat hij niet op de psp hoeft. Reageren
Hayte Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Oh zo, nee, ik dacht dat je de kabel van USB naar Mini-USB voor je pc wou verlengen. Maar ik denk dat die kabel wel goed zal werken. Reageren
iFire Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Die kabel zou niet werken omdat De PSP GoCam ook een Mini USB Poort Male heeft Ik heb nog niks gevonden Maar doe mssch eens de moeite om die Cam uit de psp de halen Reageren
Hayte Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Ja, nou? PSP GoCam heeft een male, PSP zelf heeft een female. Nou is dit best moeilijk om het uit te leggen zonder seks als voorbeeld te gebruiken, dus zeg ik het maar zo. Male gaat in Female. Dus verlengsnoer erbij gaat het zo; Cam male in kabel Female, kabel male in PSP female. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.