Jump to content

[RDR] Undead Nightmare Bundle

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de Undead Nightmare Pack gekocht waarin ook de DLC'S: Legends and Killers Pack, het Liars and Cheats Pack zitten. Ik wil dus weten hoe ik de Legends and Killers pack kan spelen, want je kan ook (heb ik gelezen) de tomahawk mastery challenge in de originele singleplayer doen :)

Alvast bedankt

Geplaatst:

DLC (dus ook van de disc af denk ik) wordt gewoon geïnstalleerd op je PS3/360 en geïntegreerd met Red Dead Redemption zeg maar. Je moet gewoon Red Dead opstarten (Geen UN), en de DLC zal erin zitten.

Geplaatst: (bewerkt)

DLC (dus ook van de disc af denk ik) wordt gewoon geïnstalleerd op je PS3/360 en geïntegreerd met Red Dead Redemption zeg maar. Je moet gewoon Red Dead opstarten (Geen UN), en de DLC zal erin zitten.

Ik krijg de DLC content niet als ik de originele Red Dead Redemption opstart, terwijl ik de DLC wel van de Undead Nightmare disc heb geïnstalleerd :-(.

Bewerkt: door Metal-Bullets
Geplaatst:

Ik krijg de DLC content niet als ik de originele Red Dead Redemption opstart, terwijl ik de DLC wel van de Undead Nightmare disc heb geïnstalleerd :-(.

Weet je wel wat die packs inhouden? Dan kun je ook kijken of die erin zitten.

Geplaatst:

Ik weet echt niet hoe ik het moet verwoorden, dus doe ik het maar zo. :puh:

De 'Legends and Killers' en 'Liars and Cheats' packs zijn twee multiplayer packs, alleen Undead Nightmare heeft een singleplayer verhaal.

Dit heeft nog niet veel te maken met jouw vraag, maar het houdt in dat je die twee eerste niet kunt activeren. Ze zitten allemaal samen in het Undead Nightmare verhaal en de multiplayer, maar je kunt ze niet apart spelen. Ook voor die Tomahawk Challenge; de Tomahawk zelf ben ik al eens tegen gekomen in de Undead Nightmare, dus de Challenge zelf wel ook..?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Op verschillende website staat wel degelijk dat er verandering zijn aangebracht in de singleplayer (zowel de tomahawk en de explosive rifle zijn toegevoegd).

Maar ik weet ook niet precies hoe ik de DLC activeer?

Iemand al opgelost?

Geplaatst:

Ik heb zelf alle DLC van Red Dead Redemption aangekocht via de PlayStation Store. Deze kan je gewoon openen via Red Dead Redemption zelf. Bij de "Legends and Killers" dlc staan die mode's gewoon in het menu bij de multiplayer en de andere DLC zit automatisch bij de multiplayer in begrepen. Op de "Undead Nightmare" dlc na dan. Bij deze is het nog mogelijk om een volledig nieuw single player verhaal te spelen.

Voor zover ik wist had je bij de Undead Nightmare DLC disk geen kopie van Red Dead Redemption nodig en moet je alles kunnen afspelen via die disk. Dit zou dus hetzelfde moeten werken als bij Episodes From Liberty City. Maar ik kan het fout hebben want ik heb dit dus zelf niet maar dit heb ik er uit begrepen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...