Warrior Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) ik heb gistru Fight Club gekregu maar ik ben nu bij een stukje dat je iemands arm moet breken omdat een deal had afgezegt maar ik weet nie hoe je zijn arm kan breku alleen zen been en nek ik heb em voor de ps2 Bewerkt: 29 juni 2005 door gta sa rulezzzzzzz Reageren
Warrior Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 please help!!!!!!!!!!!! ik wil zo graag verder komen Reageren
marcelheerde Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) ik heb gistru Fight Club gekregu maar ik ben nu bij een stukje dat je iemands arm moet breken omdat een deal had afgezegt maar ik weet nie hoe je zijn arm kan breku alleen zen been en nek ik heb em voor de ps2 Ik heb hem voor de xbox maar das wel het zelfde! Je kunt pas ze arm breken als zijn levens rood zijn!Als dat niet het geval is dan kun je wel 100 knoppen indrukken maar dan gebeurt er niks! Dus het kan alleen als zijn leven rood is! Bewerkt: 1 juli 2005 door marcelheerde Reageren
Warrior Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) ik heb gistru Fight Club gekregu maar ik ben nu bij een stukje dat je iemands arm moet breken omdat een deal had afgezegt maar ik weet nie hoe je zijn arm kan breku alleen zen been en nek ik heb em voor de ps2 Ik heb hem voor de xbox maar das wel het zelfde! Je kunt pas ze arm breken als zijn levens rood zijn!Als dat niet het geval is dan kun je wel 100 knoppen indrukken maar dan gebeurt er niks! Dus het kan alleen als zijn leven rood is! jah dat weet ik dan gaat er zo'n dingetje knipperen maar ik niet weet wat de knoppen zijn om zijn arm te breken Bewerkt: 1 juli 2005 door gta sa rulezzzzzzz Reageren
Warrior Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 laat maar ik heb op een codes site gekeken en ben eragter gekomen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.