Ultimate-Killer Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 (bewerkt) Usa Army Mod For San Andreas Dezen mod zorgt voor een Extra eiland in Sa. Speciaal voor ,t leger Er spawnen o.a: Tanks Cobra,s Pavelows, Blackhawks, Rangers Enzo. Filmpjes V0.2 http://www.youtube.com/watch?v=uu9Sia7_vgg&feature=relat V0.3 http://www.youtube.com/watch?v=7ZWTlv6mrho V1.0? We zoeken nog O.a een paar Cleo Scripters voor de voertuig spawns. En er moeten nog Soldaten spawnen die je helpen en dus kunt rekruteren (maak er maak homies van doe er wel skin over heen) Bewerkt: 21 december 2010 door Ultimate-Killer Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Mwa, weet niet. Het idee is leuk, maar ik zie direct dat het niet je eigen models zijn. Niet dat dat een probleem is, als je het maar goed gebruikt. De 'brug' die je hebt geplaatst steekt aan alle kanten uit. Het is niet netjes in elkaar gezet. Als ik jou was zou ik de brug weg laten en de speler naar het eiland toe laten zwemmen/varen. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Mwa, weet niet. Het idee is leuk, maar ik zie direct dat het niet je eigen models zijn. Niet dat dat een probleem is, als je het maar goed gebruikt. De 'brug' die je hebt geplaatst steekt aan alle kanten uit. Het is niet netjes in elkaar gezet. Als ik jou was zou ik de brug weg laten en de speler naar het eiland toe laten zwemmen/varen. Die Brug is nog steeds beta ik denk dat ik hem zal vervangen Maar als ik geen nieuwen Brug terugzet kunnen de Landtroops niet wegkomen met hun trucks Dan moet allees mee op zo,n gemodde hovercraft... Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Ziet er leuk uit, maar ik heb wel een kleine tip; Zet de boten in andersom, want anders moet je namelijk eerst de boot achteruit varen en omdraaien en dat hebben ze in het echt ook niet. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Mooi gemaakt! Ik vind het idee van de brug ernaartoe wel leuk, maar daar zou ik inderdaad iets aan aanpassen... Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Ik hou van snelheid dus oftewel versie 0.2 Met een nieuwen brug de oude is gesloopt en op de anderen kant van het eiland is een erg lange brug... Dus ik zal maar beter een auto gebruiken om er langs te gaan Alles beter dan lopen De route van de brug: Click here to view the SnapMap De Brug zelf: De Bewaking (Zonder komen er allemaal Onbevoegden dus een wacht met hekken) Het vernieuwde vliegveld (de oude was te lelijk om te laten zien) Laat maar foto was te groot maar heb er nog 1 Ook te groot Reageren
Beagle Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Ziet er leuk uit, mooi geplaatst. Een overzichtje zou wel mooi zijn. Jammer dat je het in MTA hebt gedaan. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2010 (bewerkt) Ziet er leuk uit, maar ik heb wel een kleine tip; Zet de boten in andersom, want anders moet je namelijk eerst de boot achteruit varen en omdraaien en dat hebben ze in het echt ook niet. Gedaan het is gefixt @Beagle waarom is het jammer dat ik het in MTA doe? Trouwens Beagle Mag ik joun DFT30 rocket in de mod zetten? Ik zet joun naam dan wel even in de Credits Bewerkt: 18 december 2010 door Ultimate-Killer Reageren
Beagle Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Het is jammer, omdat andere mensen je map dan niet in singleplayer kunnen spelen. De DFT-30 Rocket mag je van mij hebben (zo mooi was ie niet), ik weet alleen niet of ik de bestanden nog heb. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Het is jammer, omdat andere mensen je map dan niet in singleplayer kunnen spelen. De DFT-30 Rocket mag je van mij hebben (zo mooi was ie niet), ik weet alleen niet of ik de bestanden nog heb. Er is een Converter? Reageren
Beagle Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Ja, dat klopt, maar had 'm dan meteen in singleplayer gemapt. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Ja, dat klopt, maar had 'm dan meteen in singleplayer gemapt. MEd werkt niet bij mij en de anderen map editor ook niet Dus maak ik hem in MTA ik heb meer ervaring met MTA Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Ik zal zo even filmpje uploaden voor de liefhebbers dus vergeet niet de Hoofdpost af en toe te kijken Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) Nog bedankt voor de reacties allemaal! Hier de nieuwen foto,s (eigelijks al oud want het is alweer veranderd ) ) Een mooie bunker Een paar Patriotten De Raketten die nog naar de Loods moeten (Credits to beagle) Rocket launcher truck (Inc. cleo script) éen foto van de Bunker. Ik zal straks nog een filmpje maken v.0.3 is ook Bijnaklaar Bewerkt: 19 december 2010 door Ultimate-Killer Reageren
danny18 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Nog bedankt voor de reacties allemaal! Hier de nieuwen foto,s (eigelijks al oud want het is alweer veranderd ) *plaatje* Een mooie bunker *plaatje* Een paar Patriotten *plaatje* De Raketten die nog naar de Loods moeten (Credits to beagle) *plaatje* Rocket launcher truck (Inc. cleo script) *plaatje* éen foto van de Bunker. Ik zal straks nog een filmpje maken v.0.3 is ook Bijnaklaar De mod is opzich wel leuk maar bepaalde textures kunnen wel beter, verder zijn de trucks met dat witte ding en de trucks met de raketwerpers wel leuk gemaakt de hummers zijn ook leuk met die miniguns. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.