Jump to content

[SA][WIP]USA Army:

Recommended Posts

Geplaatst:

Nog bedankt voor de reacties allemaal! Hier de nieuwen foto,s (eigelijks al oud want het is alweer veranderd :bonk:)

*plaatje*

Een mooie bunker

*plaatje*

Een paar Patriotten

*plaatje*

De Raketten die nog naar de Loods moeten (Credits to beagle)

*plaatje*

Rocket launcher truck (Inc. cleo script)

*plaatje*

éen foto van de Bunker.

Ik zal straks nog een filmpje maken v.0.3 is ook Bijnaklaar

De mod is opzich wel leuk maar bepaalde textures kunnen wel beter, verder zijn de trucks met dat witte ding en de trucks met de raketwerpers wel leuk gemaakt :puh: de hummers zijn ook leuk met die miniguns.

Mwah de trucks zijn niet van mij die Hummer enz zijn geconverteert uit COD mw2

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ultimate-Killer

25

• Beagle

8

• danny18

8

• Davedavy

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Jammer dat mensen best vaak screens posten met mods van anderen erin, bijvoorbeeld die trucks en patriots. Het zou beter zijn om dan even neer te zetten dat ze niet van jou zijn..

Voor de rest is het leuk gedaan volgens mij heb je er best wat werk in zitten. Je zou eventueel nog wat kleine bugs kunnen wegwerken zoals objecten die door een ander heen steken. Ik zou zeggen blijf doorgaan. :bier:

Geplaatst:

Jammer dat mensen best vaak screens posten met mods van anderen erin, bijvoorbeeld die trucks en patriots. Het zou beter zijn om dan even neer te zetten dat ze niet van jou zijn..

Voor de rest is het leuk gedaan volgens mij heb je er best wat werk in zitten. Je zou eventueel nog wat kleine bugs kunnen wegwerken zoals objecten die door een ander heen steken. Ik zou zeggen blijf doorgaan. :bier:

Ik heb een tekst bestandje in de Mod gedaan met de Credits

Geplaatst:

Je moet de makers wel vragen om toestemming om hun mods bij jou mod in te stoppen, óf duidelijk aangeven dat mods die op de screens te zien zijn niet inbegrepen zijn en een downloadlink bijvoegen. Dat laatste kun je natuurlijk altijd doen, in het geval dat de maker je geen toestemming geeft; is trouwens ook de makkelijkste optie, in de "Readme" gewoon die links zetten. Is je mod-pakketje ook meteen een stuk kleiner :D!

Op de pagina waar onderstaande link naar leidt, staat een "Map2IPL" converter, alsmede een korte tutorial. Misschien handig :*D?

Geplaatst:

Je moet de makers wel vragen om toestemming om hun mods bij jou mod in te stoppen, óf duidelijk aangeven dat mods die op de screens te zien zijn niet inbegrepen zijn en een downloadlink bijvoegen. Dat laatste kun je natuurlijk altijd doen, in het geval dat de maker je geen toestemming geeft; is trouwens ook de makkelijkste optie, in de "Readme" gewoon die links zetten. Is je mod-pakketje ook meteen een stuk kleiner :D!

Op de pagina waar onderstaande link naar leidt, staat een "Map2IPL" converter, alsmede een korte tutorial. Misschien handig :*D?

Goed idee!

Trouwens sins waneer ben jij een Moderator?

Geplaatst:

Sinds hij gepromoveerd is, zie de mededelingen :puh:.

Ah niet gezien!

Trouwens kan iemand van de Dumper een Bridge layer maken zo als dit?

Ik zal die gene zo dankbaar zijn :dans:

Geplaatst:

Ah niet gezien!

Het model zelf zou ik ongeveer wel willen proberen, maar dan kan de "brug" niet helemaal naar achtere zoals in de video want in san andreas gaat de laad klep maar een stukje schuin.

En ik heb geen ervaring met het ingame zetten van auto's (niet met 3ds max wel beetje met zmodeller maar dan zodner textures XD) en iets duidelijkere tekeningen zoals blueprints zullen handig zijn.

Geplaatst:

Ah niet gezien!

Het model zelf zou ik ongeveer wel willen proberen, maar dan kan de "brug" niet helemaal naar achtere zoals in de video want in san andreas gaat de laad klep maar een stukje schuin.

En ik heb geen ervaring met het ingame zetten van auto's (niet met 3ds max wel beetje met zmodeller maar dan zodner textures XD) en iets duidelijkere tekeningen zoals blueprints zullen handig zijn.

Ze zetten die Bleuprints niet online... Dan kan bijv. een ander land er mee van door gaan :cab:

Of wacht ik zoek wel een ander leger voertuig wat nodig is.

Maar kan je geen nieuwen animatie maken?

Geplaatst:

Ze zetten die Bleuprints niet online... Dan kan bijv. een ander land er mee van door gaan :cab:

Ja, dat zal het zijn :7.

Maar kan je geen nieuwen animatie maken?

Nee, dat kan niet. Dat is hardcoded. Er kan wel een script gemaakt worden wat iets degelijks doet.

Geplaatst: (bewerkt)

Eigelijk wel onzin dat ze geen blueprints vrijgeven, een andere land kan een truck nemen een brug van staal bouwe en samen met hydraulisch systeem achterop een truck plaatsen, hetzelfde principe :puh:

Edit: ik breng mezelf gewoon ineens op een idee... :7

Bewerkt: door danny18

Eigelijk wel onzin dat ze geen blueprints vrijgeven, een andere land kan een truck nemen een brug van staal bouwe en samen met hydraulisch systeem achterop een truck plaatsen, hetzelfde principe :puh:

ALs het voor m,n mod is ben ik blij :tu:

Trouwens heb je hier wat aan?

http://www.the-blueprints.com/blueprints/tanks/tanks-m/26915/view/m60_avlb_bridgelayer/

Bewerkt: door Ultimate-Killer
Geplaatst:

ALs het voor m,n mod is ben ik blij :tu:

Trouwens heb je hier wat aan?

http://www.the-bluep...lb_bridgelayer/

wauw wat een blueprint:cab: niet gedacht dat hij zo zou zijn :cab:

Maar het is niet een heeeel erg geschikte blueprint er zit geen voor,achter en bovenkant bij dus 't kan vrij lastig worden,

Anders kan ik wel gewoon proberen de barracks z'n achterkant weg te halen en daarop een brug tebouwe en die dan vervangen met de dumpster :puh:

als er zo'n mogelijkheid inzit teminste.

Danny je kan beter een Tank gebruiken en dan de Koepel er af halen en daar de brug opzetten

In het echt doen ze dat ook zo.

http://www.gtagaming...hicle-mods/6823

dat is ,m

Je kan beter geen bestaande tank van een ander gebruiken en aanpassen :puh: dan moet je namelijk rechten voor uitgave vragen en dat kan best lang duren of je krijgt het niet, ik kan ook de tank van san andreas gebruiken die is ook gebaseerd op een Abrams.

Bewerkt: door danny18

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...