Beagle Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Dat is goed, maar dan moet army.ipl ook wel in de map data/maps staan. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Dat is goed, maar dan moet army.ipl ook wel in de map data/maps staan. staat ie ook? of moet er nog een .ide bij? Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 30 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 *Bump* Sorry voor dat ik geen reacties meer plaats met foto,s Maar ik ben gestopt met Sa Waarom? Omdat ik ruimte voor m,n PC nodig heb. en anderen spellen heb. O.a COD, Demolition Company, GTA IV enz Dus heb ik meer ruimte nodig. Voor de gene die de mod nog wil. Ik upload hem morgen Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 9 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 *Bump* Hallo allemaal, Door een foutje omdat ik m,n PC ging herinstallen ben ik alles kwijt Maar nu is het tijd voor verbeteringen dus! Dit keer ga ik opnieuw beginnen, Daarvoor maak ik ook even een nieuw topic omdat anders de rest nog hier staat, Is er trouwens nog iemand die aardig goed Leger voertuigen kan modellen? Zoals de Leopard 2 tank? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.