Gast Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 (bewerkt) TOpic is afgesplitst dus hier komen de updates te staan. Busroutes: De blauwe busroute is de zomerbus vor toeristen en rijd alleen van LV naar LS door een eenrichtingsweg. Bewerkt: 18 december 2010 door Gast Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Dit ga ik zeker eens proberen. Is er trouwens geen mod zodat je wel mensen kunt opladen en wegbrengen? Zonder mod heb ik het ook al geprobeerd, spijtig dat dit niet werkt.. Als ik gedaan heb met de examens ga ik ook eens zo'n route maken! Gr. Bjorn Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Mooie kaart. Die ga ik zeker weten een keer rijden. Reageren
Gast Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 (bewerkt) Dank je,ik probeer net zoals in het echt een beetje alle dorpen en stadswijken te bedekken,ik kan hem nog uitbreiden? (Voor wie geen bus kan besturen niet de gele rijden,die is moeilijk. Bewerkt: 18 december 2010 door Gast Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Dank je,ik probeer net zoals in het echt een beetje alle dorpen en stadswijken te bedekken,ik kan hem nog uitbreiden? (Voor wie geen bus kan besturen niet de gele rijden,die is moeilijk. Dat zou heel fijn zijn! Dan heb ik nog wat meer bus-plezier! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Netjes! Ik vond 't altijd erg leuk om een beetje met een bus te kloten, maar vaak draaide dat uit op oeverloos rondjes rijden zonder echte route. Dit is zeker een reden om d'r toch nog eens eentje te jatten. Alleen soms word ik niet helemaal wijs uit je kaart. Zo ziet de oranje route er bijvoorbeeld een beetje onduidelijk uit. Die komt namelijk uit in Los Santos, maar daar stopt 'ie ineens. Op de andere plaatsen kun je dus met een rondje weer terug, maar dat is hier blijkbaar niet mogelijk. Verder niets dan lof voor deze map. Wat zal hier een werk in gezeten hebben. Reageren
Gast Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 (bewerkt) Netjes! Ik vond 't altijd erg leuk om een beetje met een bus te kloten, maar vaak draaide dat uit op oeverloos rondjes rijden zonder echte route. Dit is zeker een reden om d'r toch nog eens eentje te jatten. Alleen soms word ik niet helemaal wijs uit je kaart. Zo ziet de oranje route er bijvoorbeeld een beetje onduidelijk uit. Die komt namelijk uit in Los Santos, maar daar stopt 'ie ineens. Op de andere plaatsen kun je dus met een rondje weer terug, maar dat is hier blijkbaar niet mogelijk. Verder niets dan lof voor deze map. Wat zal hier een werk in gezeten hebben. De blauwe lijn kruist de oranje in LS maar hij loopt gewoon door. Sommige routes zijn een rondje door eenrichtingswegen zoals de bussen bij LVA,andere stoppen zoals de bussen op Unity Station omdat dat een pleintje is. EN iets van 40 minuten werk ongeveer. Ik zal vanavond om 21:00 ongeveer nog wat routes uploaden Kaart verwijderd,kaartje staat in firstpost Mods,mag ik voor mn kaartjes een eigen topic aanmaken zodat ik een kaart in de firstpost kan blijven uploaden zodat dit niet zo vol komt te staan. >>> Door VWO-er: Afgesplitst <<< Dank je >>> Door VWO-er: Gelieve geen moderatortags te gebruiken als je niet moderator bent.<<< Oh,sorry,ik vind het al raar dat het werkt. Deze post wordt een beetje vaak ge-edit maar de kaart is weer geupdate met 2 nieuwe routes. Nog een edit met een vraag:Zie je een geeditte post in het forumoverzicht als nieuw bericht? Bewerkt: 8 januari 2011 door Gast Moderator-tags gefikst Reageren
NathanS Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Met de bus rijden is wel leuk en makkelijk opzich, alleen op sommige plekken is het soms erg lastig om je bus heel te houden Reageren
Gast Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 LOL. Moet ik nog een kaart maken? Reageren
field33 Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 LOL. Moet ik nog een kaart maken? Eentje die de industriegebieden in Flint County covert Daar werken toch ook mensen, gezien de voertuig spawns? Reageren
chips Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 ah,ik vind je busroutes wel tof om te doen Weet je nog een moeilijke busroute?? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 (bewerkt) Ik wil er ook graag een voor gta 4 downloaden maar dat lukt niet maar ik kan het nu wel uitproberen op gta sa :)Alleen waar staat de link voor het downloaden? Bewerkt: 13 april 2011 door bassieboy35 Reageren
Cheezburger Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 (bewerkt) Ik heb wel een keer gespeeld in een server waar je ook bus chauffeur kom zijn, dan moest je van halte naar halte rijden. jammer dat er geen burgers zijn in MP Bewerkt: 18 april 2011 door Cheezburger Reageren
Gast Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Is er nog iemand die een nieuwe map wil met andere routes? Want ik ben een nieuwe aan het maken en ik wil weten of ik hem moet uploaden als hij klaar is. Reageren
Gast Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Ik heb wat minder routes op een kaart gedaan voor wat meer O.V.erzicht dus er komen wat meer kaarten. Als mensen toch liever veel routes op een kaart hebben (en dan bedoel ik niet 1 iemand) dan doe ik het weer zoals de eerste kaart. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.