Jump to content

Busroutes


Gast

Recommended Posts

Dit ga ik zeker eens proberen. Is er trouwens geen mod zodat je wel mensen kunt opladen en wegbrengen?

Zonder mod heb ik het ook al geprobeerd, spijtig dat dit niet werkt..

Als ik gedaan heb met de examens ga ik ook eens zo'n route maken!

Gr. Bjorn

Link to comment
Delen op andere websites

Dank je,ik probeer net zoals in het echt een beetje alle dorpen en stadswijken te bedekken,ik kan hem nog uitbreiden?

(Voor wie geen bus kan besturen niet de gele rijden,die is moeilijk. :puh:

Bewerkt: door Gast
Link to comment
Delen op andere websites

Dank je,ik probeer net zoals in het echt een beetje alle dorpen en stadswijken te bedekken,ik kan hem nog uitbreiden?

(Voor wie geen bus kan besturen niet de gele rijden,die is moeilijk. :puh:

Dat zou heel fijn zijn! :klap: Dan heb ik nog wat meer bus-plezier!

Link to comment
Delen op andere websites

Netjes! Ik vond 't altijd erg leuk om een beetje met een bus te kloten, maar vaak draaide dat uit op oeverloos rondjes rijden zonder echte route. Dit is zeker een reden om d'r toch nog eens eentje te jatten. :sigaar:

Alleen soms word ik niet helemaal wijs uit je kaart. Zo ziet de oranje route er bijvoorbeeld een beetje onduidelijk uit. Die komt namelijk uit in Los Santos, maar daar stopt 'ie ineens. Op de andere plaatsen kun je dus met een rondje weer terug, maar dat is hier blijkbaar niet mogelijk.

Verder niets dan lof voor deze map. Wat zal hier een werk in gezeten hebben. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Netjes! Ik vond 't altijd erg leuk om een beetje met een bus te kloten, maar vaak draaide dat uit op oeverloos rondjes rijden zonder echte route. Dit is zeker een reden om d'r toch nog eens eentje te jatten. :sigaar:

Alleen soms word ik niet helemaal wijs uit je kaart. Zo ziet de oranje route er bijvoorbeeld een beetje onduidelijk uit. Die komt namelijk uit in Los Santos, maar daar stopt 'ie ineens. Op de andere plaatsen kun je dus met een rondje weer terug, maar dat is hier blijkbaar niet mogelijk.

Verder niets dan lof voor deze map. Wat zal hier een werk in gezeten hebben. _O_

De blauwe lijn kruist de oranje in LS maar hij loopt gewoon door. ;)

Sommige routes zijn een rondje door eenrichtingswegen zoals de bussen bij LVA,andere stoppen zoals de bussen op Unity Station omdat dat een pleintje is. ;)

EN iets van 40 minuten werk ongeveer. :puh:

Ik zal vanavond om 21:00 ongeveer nog wat routes uploaden

Kaart verwijderd,kaartje staat in firstpost

Mods,mag ik voor mn kaartjes een eigen topic aanmaken zodat ik een kaart in de firstpost kan blijven uploaden zodat dit niet zo vol komt te staan.

>>> Door VWO-er: Afgesplitst ;)<<<

Dank je ;)

>>> Door VWO-er: Gelieve geen moderatortags te gebruiken als je niet moderator bent.<<<

Oh,sorry,ik vind het al raar dat het werkt. ;)

Deze post wordt een beetje vaak ge-edit maar de kaart is weer geupdate met 2 nieuwe routes. :)

Nog een edit met een vraag:Zie je een geeditte post in het forumoverzicht als nieuw bericht?

Bewerkt: door Gast
Moderator-tags gefikst
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...

Ik wil er ook graag een voor gta 4 downloaden maar dat lukt niet maar ik kan het nu wel uitproberen op gta sa :)Alleen waar staat de link voor het downloaden?

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel een keer gespeeld in een server waar je ook bus chauffeur kom zijn, dan moest je van halte naar halte rijden. jammer dat er geen burgers zijn in MP

Bewerkt: door Cheezburger
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

gtasabusroutes02.jpg

Ik heb wat minder routes op een kaart gedaan voor wat meer O.V.erzicht dus er komen wat meer kaarten.

Als mensen toch liever veel routes op een kaart hebben (en dan bedoel ik niet 1 iemand) dan doe ik het weer zoals de eerste kaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...