Jump to content

Probleem


GTAKevin023

  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Zal jij goed kunnen rijden als de volgende gta in Engeland kwam?

    • Ik denk het wel, heb meerdere spelletjes gespeeld in Engelse steden.
      1
    • Ja, het zal moeilijk zijn maar ik denk wel dat het gaat.
      2
    • Nee, ik zal eerst goed moeten trainen denk ik voor ik echt kan racen door de Engelse straten.
      2
    • Nee, ik denk dat de auto's echt compleet anders aanvoelen door de stuur aan de andere kant.
      0


Recommended Posts

Ey,

Ik denk dat ik een groot probleem zal hebben als de volgende gta in Engeland is. Dan bedoel ik het rijden. Zullen de auto's anders rijden? En zal het heel erg wennen zijn en zelfs misschien wel trainen zijn voor je echt goed kan racen in de Engelse straten? Of zal het makkelijk zijn? Ik weet het niet. Heb jij ook dat probleem?

Link to comment
Delen op andere websites

Het gevoel van aan de andere kant rijden is heus niet hetzelfde als in een echte auto, alleen de bochten zijn omgekeerd en je rijd aan de andere kant, je zit niet aan de andere kant van het stuur in het spel en ook in en uitstappen is weinig aan, je hangt toch achter de auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gevoel van aan de andere kant rijden is heus niet hetzelfde als in een echte auto, alleen de bochten zijn omgekeerd en je rijd aan de andere kant, je zit niet aan de andere kant van het stuur in het spel en ook in en uitstappen is weinig aan, je hangt toch achter de auto.

Nou, echt wel hoor. En niet alleen de bouw van de stuur maar ook dat het dit keer Europeese auto's zijn en geen Amerikaanse. Dus meer voorwielaandrijving.

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, het grootste probleem lijkt mij het wisselen. Dan bedoel ik als ik een keertje weer gta IV wil spelen dat ik dan het hele rij gewoonte moet veranderen aan de andere kant van de weg. En het veranderen van de soort auto's, van Europeese weer naar Amerikaanse Horse Powers.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...