Jonas___CHILL Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Hallo, ik heb een probleem met het modden van auto's(gta eflc). Om auto's te modden moet je handling line veranderen. Maar als ik handling.dat open dan krijg ik allemaal rare letters. Kan er iemand mij helpen? Alvast bedankt. Reageren
ditmar154 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 hmm mischien moet je ff bij opmaak of beeld kijken daar zou wat tussen kunnen staan. verder weet ik ook niks want heb dit probleem nog nooit gehad Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 dit is normaal, je moet eerst een dergelijke tool downloaden die dit decrypt dan kun je het wel veranderen, ik weet helaas niet welke tools hiervoor nodig zijn Reageren
Flitskikker Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Kijk hier even: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=445952 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.