flashingst Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Hoi ik heb even een vraag. Heb sinds kort een Mac Book op 10.4 (tiger). En mijn vraag is of (en zoja hoe) er vice city voor de mac is? Of op een of andere manier geinstalleerd kan worden? Hoor t graag! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) Ja, GTA 3, GTA VC en GTA SA zijn tegenwoordig voor de mac. Weet er allen helaas het fijne niet van. Edit: Dit (klik) zal je wel helpen Bewerkt: 19 december 2010 door GYZIE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flashingst Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Sorry maar daar heb ik dus niet veel aan... Er staat duidelijk: TOT 11 December (voor zover ik weet is het de 19e vandaag), en daarna alleen in Noord Amerika te koop... Dus weet niet?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 De Mac OS-versie van de drie GTA's Grand Theft Auto III, GTA Vice City en GTA San Andreas (samen ook wel bekend als de 'trilogie') zijn nu te verkrijgen in winkels in Europa. Ook zijn de spellen tot en met 11 december te downloaden via GameTree Online voor $14,99 per stuk Sorry voor de overdreven reactie, maar volgende keer beter lezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.