GospGTA Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 He, zijn er in gta san andreas nog wat trucjes met wapens of met de hand. Ik heb een trucje met een mes dat je achter hem-haar moet staan en dan enter en dan stop je het mes in zijn-haar hoofd. kent iemand nog andere= Ik wil het allemaal wel weten Reageren
Gast Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Als je op G + N drukt kan je je wapens met unlimited ammo uitkiezen. Reageren
GospGTA Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Als je op G + N drukt kan je je wapens met unlimited ammo uitkiezen. Moet je daarvoor achter/voor iemand staan, of kan dat waar je maar wil? Reageren
Gast Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Dan krijg je een menu waaar je kan kiezen,het ziet er hetzelfde uit als bij Ammu-Nation dus wapens geordend maar dan alle wapens,werkt altijd. Reageren
GospGTA Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Het werkt bij mij niet.... Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Dan krijg je een menu waaar je kan kiezen,het ziet er hetzelfde uit als bij Ammu-Nation dus wapens geordend maar dan alle wapens,werkt altijd. Daar voor heb je N00bmode nodig... Reageren
GospGTA Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Dan krijg je een menu waaar je kan kiezen,het ziet er hetzelfde uit als bij Ammu-Nation dus wapens geordend maar dan alle wapens,werkt altijd. Daar voor heb je N00bmode nodig... Enne....... Hoe stel je dat in? Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Het is niet echt een instelling, maar je moet het downloaden. Je kan het downloaden door hier te klikken. Ik denk dat er wel een readme bestandje bijzit en dat het zichzelf uitwijst. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Eerst Backuppen! Damn als ik joun naam denk denk ik aan een smartie Trouwens dit staat in General dus hier horen trucjes die al min het spel zitten Reageren
Gast Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Eerst Backuppen! Damn als ik joun naam denk denk ik aan een smartie Dat is ook mn bijnaam op een ander forum omdat ik daar als accountnaam gewoon "Marty" heb. Reageren
GospGTA Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Kent er iemand sirieuze trucjes? (geen mods) ik installeer geen MODS meer, is m'n spel door verkloot toen ik hem net had uitgespeeld. Reageren
Gast Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Rij nooit tegen een tankstation aan Reageren
LSDesign Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Simpel trucje om Gang Wars te winnen: regel gewoon een mini-gun. Had alle Gang Wars binnen een uur gehaald met dit 'trucje'. Reageren
GospGTA Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Ja, ik heb het spel compleet uit gespeelt, en van dat tankstation weet ik, is me al overkomen haha, en nog iets om die gang wars mee te winnen: de cheat baguvix (oneindig leven) kent iemand nog wat trucjes? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.