Jump to content

Kan GTA IV niet meer instaleren


ditmar154

Recommended Posts

als ik gta iv probeer te installeren zie ik het scherm dat je altijd krijgt als je installert je kent het wel het scherm dat alleen maar vage tekens geeft.

maar als ik dan op verder klik gaat dit schrem weg en komt het na 5 sec weer terug

als ik gta iv dan maar via de setup toepassing installer kom ik dat het gedeelte dat ik de 1ste cd er weer in moet doen om de installatie te voltooien. dus ik doe de 1ste cd er weer in om de installatie te voltooien krijg ik dus weer dat scherm met die vage tekens nou oke boeiend. maar als ik klik op de knop ok bij de melding doe cd 1 in schijf G(volgens mij is het G:P) dan zegt die weer doe cd 1 in schijf G maakt niet uit hoevaak ik op ok klik de melding komt steeds terug het enige wat ik kan doen is dus op cancel klikken en de installatie stoppen.

weet iemand hoe ik dit kan verhelpen en gewoon mij goeie ouwe gta iv weer kapot kan modden??

gr. Ditmar154 aka pab.Ditmar

Link to comment
Delen op andere websites

Krassen op de CD?

jah wel een beetje maar het is natuurlijk al een 2 jaar oude cd je kan niet anders verwachten he

EDIT: zou het helpen asl ik het hele spel( of cd 1) van bijv. thepiratebay download en het dan gwn installeer. geeft die dan geen fout meldingen met gfwl??

Bewerkt: door ditmar154
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...