Jump to content

Kabel voor Xbox naar PC Monitor

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wou graag een kabel kopen om m'n Xbox 360 aan te sluiten op m'n PC monitor. Ik weet eigenlijk niet echt wat voor en welke kabel ik daar voor nodig heb. Ik heb een monitor van LG, FLATRON L1930SQ.

Geplaatst:

Oke, maar waar zijn die rooie en die witte kabeltje voor?

voor het geluid

want waarschijnlijk moet je ook z'n splitter kopen voor het geluid

want uit je computer beeldscherm komt natuurlijk geen geluid

Geplaatst:

Een splitter heb je niet nodig. Je steekt gewoon die 2 tulpies in je home cinema set of de luidsprekerset van je PC, of elke andere audio bron met een aux ingang.

Geplaatst:

De aux in is meestal maar een enkele input, met geen ruimte voor twee inputs. Zo bijvoorbeeld ook bij mij 2.0 set, en eigenlijk alle speakersets voor pc's, als ik er nu eens over nadenk. PC's hebben namelijk ook vaker een enkele kabel voor geluid (als het om 2.* gaat dan hé, voor surround heb je er wel meer).

Geplaatst:

Voor home video sets en andere zooi is dit ook normaal, maar computers en voor computers bedoelde speakersets houden het vaak gewoon simpel en hebben dus maar één enkele kabel (al had mijn speakerset wel een klein splittertje in de doos zitten, maar dat is bijzaak).

Geplaatst: (bewerkt)

Als die beamer een mooie VGA input heeft dan wel ja.

Edit; anders zijn er trouwens ook nog mooie converter blokjes die je kan gebruiken.

Bewerkt: door Hayte

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...