Albert03 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) Hallo, Ik heb gisteren een splinter nieuwe HP G62 laptop gekocht, en besloot GTA Vice City erop te spellen. In GTA Vice City is de native resolutie gewoon te selecteren, net als in GTA III trouwens. Vandaag besloot ik GTA San Andreas erop te spelen, maar tot mijn verbazing ontbreekt mijn resolutie van 1366x768 in het lijstje... Dit vind ik zeer raar en frustrerend aangezien de laptop GTA San Andreas perfect aankan, en om nou te spelen met irritante zwarte randen links en rechts -_-. Ik heb ook al op Google gezocht maar niets nuttigs gevonden, volgens het internet zou er een update zijn die HD resoluties toevoegt, maar na het installeren ervan was er niets verandert... Ik hoop dat iemand een mogelijkheid weet om dit toch te laten werken, want volgens de readme wordt 16:9 ondersteunt. Albert Bewerkt: 19 december 2010 door Albert03 Reageren
Albert03 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) ben ik nou de enige met dit probleem... :cry: >>> Door VWO-er: Het is echt niet nodig om na een paar uur je topic te bumpen..<<< sorry^ Bewerkt: 20 december 2010 door Albert03 Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Niet zo ongeduldig. 1366x768 is een widescreen resolutie (16:9). Kijk dus of je de widescreen optie aan hebt staan in de settings. Reageren
Albert03 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) Ja, had ik ook aanstaan. Zijn er eigenlijk wel mensen hier die dezelfde resolutie hebben en het wel werkend hebben in San Andreas? Bewerkt: 20 december 2010 door Albert03 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.