Jump to content

Puma gaat moddereren in Modding!

Recommended Posts

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Puma

4

• Silverbyte

3

• NickOwnage

3

• danny18

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Gefeliciteerd Puma, komt vast door de Kerstzoektocht. ;D

Die opmerking zegt meer over jou, dan over de talenten van Puma. :zz:

Hoe dat zo? Dat als ik iets organiseer dat het slecht is?

Geplaatst:

Waar Patrick op doelt is dat jij de promotie van Puma direct linkt aan Het Kerstprobleem. Dat geeft aan dat je niet veel verder kijkt dan je neus lang is. Ik heb weinig verstand van Modding, maar ik heb gezien dat Puma ontzettend vette mods maakt, en er gewoon veel verstand van heeft. Het lijkt me toch net wat aannemelijker dat hij dáárom moderator is geworden, en niet omwille van een activiteit die hij heeft opgezet.

Geplaatst:

Het was ook helemaal niet zo bedoelt, niet negatief. Ikzelf loop ook nooit rond in het Modding gedeelte. Maar het is ook wel toevallig dat Puma iets organiseerd dat hij meteen gepromoveerd wordt. Ookal heeft het er niks mee te maken.

Geplaatst:

Je geeft zelf al aan dat het er niets mee te maken heeft. Waarom suggereer je een paar posts terug dan wel dat het 'vast door de kerstzoektocht komt'? Ik kan niet voor Puma denken, maar het lijkt me nogal lullig als iemand je promotie aan zo'n evenement koppelt.

Maar goed, voordat we afdwalen trek ik me terug uit dit topic. Het is immers bedoeld voor felicitaties en niet voor discussies omtrent de reden van zijn promotie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...