Jump to content

Computer opent bepaalde websites niet


ikt

Recommended Posts

Hallo :)

We hebben hier een computer met dualboot XP en Windows 7. Op die computer wilt XP bepaalde websites niet laden. Op dezelfde computer met Windows 7 werkt alles wel prima. Dit is pas sinds gisteren gebeurd. het hosts-bestand is leeg zoals het moet, ik heb de cookies verwijderd (maar daar ligt het niet aan, andere browsers op die XP hebben dat ook) en ipconfig /flushdns heb ik ook uitgevoerd. Geen resultaat. :( Iemand een idee van hoe dit kan worden opgelost? (Behalve helemaal opnieuw installeen/Windows 7 gaan gebruiken ipv XP). Veel dank :Y

Link to comment
Delen op andere websites

inderdaad, ik zou even met een aantal verschillende Anti virussen scannen, ik had laatst een vergelijkbaar probleem(explorer.exe en wininit.exe geinfecteerd) en MBAM vond deze niet bijvoorbeeld. Ik vond persoonlijk Housecall wel een erg goede om voor 1 keer te scannen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou als ik jouw was m'n PC eens even grondig scannen. Sommige virussen willen nog wel eens websites blokeren (met name Microsoft en websites van anti-virus scanners).

Nah, ik denk niet dat die site wordt geblokkeerd. Of misschien wel. Ik heb geen idee. De mogelijkheid is er wel. Ik zal even scannen. Er was laatst ook een programma geinfecteerd en gebotnetted speciaal ontwikkeld voor de userbase van dat soort foras. Ik zal scannen ;)

inderdaad, ik zou even met een aantal verschillende Anti virussen scannen, ik had laatst een vergelijkbaar probleem(explorer.exe en wininit.exe geinfecteerd) en MBAM vond deze niet bijvoorbeeld. Ik vond persoonlijk Housecall wel een erg goede om voor 1 keer te scannen.

Even proberen dan :)

Edit: Het werkt niet :(

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...