Jump to content

GTA 4 car handling in San Andreas?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik heb een keer gezien dat de car handling (manier van auto besturen/rijden) in GTA 4 in GTA San Andreas kan worden toegepast... Dus de manier van rijden zeg maar.. Mijn vraag is (ALS HET KAN!) hoe ik dit kan doen (welke mod etc..)

hoor graag wat!

Geplaatst: (bewerkt)

Bedoel je als je bv. tegen een auto botst dat je uit de wagen vliegt?

Bewerkt: door woody268
Geplaatst:

Nee, echt de manier van bochten nemen enzo.. Dat is met gta 4 allemaal veel realistischer.. Echt de besturing zeg maar

Geplaatst:

Je kan proberen het bestand Handling.dat van GTA IV naar je GTA SA directory te zetten en kijken of het dan lukt maar dat denk ik niet , maar wel eerst een backup van je originele handling van SA.Correct me if im wrong please :D

Geplaatst:

Je kan proberen het bestand Handling.dat van GTA IV naar je GTA SA directory te zetten en kijken of het dan lukt maar dat denk ik niet , maar wel eerst een backup van je originele handling van SA.Correct me if im wrong please :D

tuurlijk kan dat niet :s zijn toch heel andere autos

Geplaatst:

Heb t even geprobeerd maar werkt idd niet... Ben ook nog opzoek geweest naar zoiets maar kan echt niks vinden :(. iemand nog een idee?

Geplaatst:

Heb t even geprobeerd maar werkt idd niet... Ben ook nog opzoek geweest naar zoiets maar kan echt niks vinden :(. iemand nog een idee?

Zoek een auto die biij die auto past bijv. Innaliator handling zet je bij de hunter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...