Jump to content

GTA als "window"

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ;p, ik wil graag weten hoe je gta sa of samp ofzo in zo'n window krijgt dat je hem weg kan klikken en dan je het bureaublad erbijhebt enzo. net als internet dus. weet iemand hoe dit kan?

Geplaatst:

hallo ;p, ik wil graag weten hoe je gta sa of samp ofzo in zo'n window krijgt dat je hem weg kan klikken en dan je het bureaublad erbijhebt enzo. net als internet dus. weet iemand hoe dit kan?

Druk op de snelkoppeling van SA met je rechtermuisknop en ga dan naar Snelkoppeling en daar staat uitvoeren " normaal venster " , volgens mij moet je daar opdrukken en geminimaliseerd kiezen en dan "toepassen"

Geplaatst:

Flitskikker, dit gaat over San Andreas, die heeft geen commandline.txt, of de line -windowed of -window werkt in de snelkoppeling weet ik echter niet

Geplaatst:

Je kan toch ook gewoon Alt + Tab doen, dan krijg je ook het bureaublad of een ander programma dat openstaat te zien...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...