Jump to content

Sony Ericsson X10 Xperia mini Pro


FrankDangerz

Recommended Posts

Hallootjes :)

Mijn mobiel (Sony Ericsson K750i) is vorige week overleden naar 3 jaar (!) gebruik.

Ik was dus opzoek naar een andere mobiel, een smartphone, en het liefst een Sony Ericsson, omdat ik daar een goede ervaring mee heb. Hij moest ook nog betaalbaar zijn.

En hier kwam ik op uit:

De Sony Ericsson X10 Xperia mini pro

Ik heb al aardig wat previews bekeken, en was er wel positief over.

Heeft iemand ervaring met deze mobiel, of kennen jullie mensen die deze mobiel hebben, wat vinden die ervan?

_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde graag een internet abbonement nemen, zodat ik overal kan internetten. Ik weet alleen niet hoeveel dit kost.

Een abbonement voor sms en bel minuten hoef ik niet.

Ik heb op verschillende sites gelezen dat deze mobiel heel fijn in de hand ligt en dat het een gebruiks vriendelijke smarthphone is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend heeft die mobiel ook maar het valt nog mee hoe klein die is. Maar hij kan met die mobiel niet eens dingen verzenden via bluetooth.

Euh.. deze mobiel heeft toch echt bluetooth? :puh:

En simlockvrij betekent toch dat je elke simkaart erin kunt doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde graag een internet abbonement nemen, zodat ik overal kan internetten. Ik weet alleen niet hoeveel dit kost.

Een abbonement voor sms en bel minuten hoef ik niet.

Een abonnement met alleen internet kan (nog) niet. Meestal kost het internet zelf €10,- per maand.

Euh.. deze mobiel heeft toch echt bluetooth? :puh:

En simlockvrij betekent toch dat je elke simkaart erin kunt doen?

Dat betekent dat inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde graag een internet abbonement nemen, zodat ik overal kan internetten. Ik weet alleen niet hoeveel dit kost.

Een abbonement voor sms en bel minuten hoef ik niet.

Een abonnement met alleen internet kan (nog) niet. Meestal kost het internet zelf €10,- per maand.

Dus het is zo dat je géén internet abonnement (dus dat je oneindig kan door internetten, en dat je een vast bedrag om de maand moet betalen) kunt afsluiten als je een prepaid mobiel hebt?

Dit meen je toch niet ? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dus het is zo dat je géén internet abonnement (dus dat je oneindig kan door internetten, en dat je een vast bedrag om de maand moet betalen) kunt afsluiten als je een prepaid mobiel hebt?

Dit meen je toch niet ? :7

Bij prepaid kan je "beltegoed" voor dataverkeer kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even zitten zoeken; en DIT kwam eruit.

Dit lijkt precies wat ik zoek.. toch? Geen sms/bel abonnement, maar wél overal (binnenland) internet.

En mijn SIM-kaart is ook van Vodafone, niet dat ik weet of dit uitmaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...