Jump to content

Echt live radio in gta


Jarno91

Recommended Posts

In plaats van muziek te luisteren zou ik live radio (Q-music) willen luisteren in GTA als ik in een auto rijd. Ik weet alleen niet hoe je dit moet doen, ik heb al geprobeerd om het bestandje van de radio in de map "User Music" te zetten en daarna heb ik het gescant maar dan heb ik nog steeds geen live radio. Iemand zei dat ik het bestandje van de radio op moet slaan en dan met een .pls to .mp3 converter moet converteren maar dat lukt niet omdat die converter het opneemt maar niet live afspeelt..

Iemand een idee hoe dit moet ??

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Het is helaas niet mogelijk om live radio in je spel te krijgen. Die mp3 converter kan niet, want een .pls bestand bevat informatie voor de website (als je via die .pls luistert, luister je via internet), en een .mp3 bestand bevat alleen maar geluid.

Je kan wel, als alternatief, op de achtergrond radio laten lopen (in je internetbrowser of Windows Media Player (via het .pls bestand)) en dan ingame gewoon spelen. Wel een nadeel dat je dan, als je loopt, ook de muziek hoort. (In de auto kan je de radio met X uitzetten)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is helaas niet mogelijk om live radio in je spel te krijgen. Die mp3 converter kan niet, want een .pls bestand bevat informatie voor de website (als je via die .pls luistert, luister je via internet), en een .mp3 bestand bevat alleen maar geluid.

Je kan wel, als alternatief, op de achtergrond radio laten lopen (in je internetbrowser of Windows Media Player (via het .pls bestand)) en dan ingame gewoon spelen. Wel een nadeel dat je dan, als je loopt, ook de muziek hoort. (In de auto kan je de radio met X uitzetten)

Dan download je een mod dat je een koptelefoon ophebt ofzo :puh:

Dan is het toch nog een beetje realistisch

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...