iFire Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) Hallo, Forummers Ik heb een Samsung-LCD-Plasma Monitor die ook als Tv kan gebruikt worden Ik heb een Wii () En Black Ops daar op Kan ik met een Scart aangesloten op m'en TV en die verbinden met een DVI Kabel ? Om dan het beeld van de tv op te nemen Ik heb geen zin om die dazzle terug te kopen wan't het zorgt toch alleen voor problemen Hier een tekening: Bewerkt: 20 december 2010 door iFire Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Werkt niet. Die DVI kan geen beeld uitzenden, enkel ontvangen. Reageren
Faenty. Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Mag ik opmerken dat je voor elke zin met een werkwoord "ik heb" ervoor zet. Ook stel je geen echte vraag. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) Mag ik opmerken dat je voor elke zin met een werkwoord "ik heb" ervoor zet. Ook stel je geen echte vraag. Taalnazi . Bewerkt: 20 december 2010 door Teh_Ninja Reageren
Faenty. Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) Ik moet he niveau hooghouden Bewerkt: 20 december 2010 door Pwned. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Yes ik hoef me niet te schamen dat ik black ops speel op de wii Ik ben niet de enige woohooo!!!!!! (Nutteloos) Reageren
Hayte Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Ik moet he niveau hooghouden Een goed forum begint bij jezelf On-topic; Waarom gaat iedereen er standaard vanuit dat hij inderdaad alleen een DVI-in heeft en geen DVI-out? Kijk eens even op je scherm of daar DVI-in of -out bij staat. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 On-topic; Waarom gaat iedereen er standaard vanuit dat hij inderdaad alleen een DVI-in heeft en geen DVI-out? Kijk eens even op je scherm of daar DVI-in of -out bij staat. Omdat ik nog nooit een scherm met DVI out heb gezien . De enige out- uitgang die ik mij zo kan bedenken is audio. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 On-topic; Waarom gaat iedereen er standaard vanuit dat hij inderdaad alleen een DVI-in heeft en geen DVI-out? Kijk eens even op je scherm of daar DVI-in of -out bij staat. Omdat ik nog nooit een scherm met DVI out heb gezien . De enige out- uitgang die ik mij zo kan bedenken is audio. Heb je op elk scherm ter wereld gekeken? Zo niet is er met geen absolute zekerheid te zeggen dat er geen scherm met een DVI uitgang is. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Heb je op elk scherm ter wereld gekeken? Zo niet is er met geen absolute zekerheid te zeggen dat er geen scherm met een DVI uitgang is. Als je de wijsneus wil uithangen, doe het dan goed. Omdat ik nog nooit een scherm met DVI out heb gezien . De enige out- uitgang die ik mij zo kan bedenken is audio. Omdat ik nog nooit een scherm met DVI out heb gezien . Omdat ik nooit heb gezien. Ik pretendeer nergens dat ze niet bestaan . Reageren
iFire Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Maar is er iets anders dat wel werkt ? Reageren
Hayte Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 Dazzle en zulk soort producten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.