K1pc0rn Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) ik heb deze tutorial gevolgd: http://www.youtube.com/watch?v=0p1pMqloA50 en heb mijn USB fan gemaakt en hij doet het maar hij doet het niet zo hard . kan ik hem harder maken ofzo? dat ie harder draait? en ik wil ook van die leds EROP doen niet zo mooi als op filmpje maar dan gewoon erop dat ze alleen rondraaienhoe doe je dat? Bewerkt: 20 december 2010 door lennart1995 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Reden dat ie niet zo hard draait, is omdat je USB 5volt afgeeft, en je fan dus op 5volt draait, terwijl hij in een PC op volle snelheid op 12 volt draait. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Reden dat ie niet zo hard draait, is omdat je USB 5volt afgeeft, en je fan dus op 5volt draait, terwijl hij in een PC op volle snelheid op 12 volt draait. oja. jmmr dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.