Scarface92 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Hoi, Ik had sinds gister na een lange tijd mijn PlayStation 2 weer eens uit de kast gehaald. Zodoende had ik gister een nieuwe game gestart van GTA: LCS, deze keer wilde ik het zonder cheats proberen. Maar tot mijn verbazing verscheen op een gegeven moment de melding dat er cheats zouden zijn geactiveerd op mijn game, terwijl ik nog geen enkele cheat had ingevoerd. Vreemd dat ik dan toch telkens deze melding krijg als ik m'en spel wil opslaan. Hoe kan dit? Reageren
Sorrow Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Hoi, Ik had sinds gister na een lange tijd mijn PlayStation 2 weer eens uit de kast gehaald. Zodoende had ik gister een nieuwe game gestart van GTA: LCS, deze keer wilde ik het zonder cheats proberen. Maar tot mijn verbazing verscheen op een gegeven moment de melding dat er cheats zouden zijn geactiveerd op mijn game, terwijl ik nog geen enkele cheat had ingevoerd. Vreemd dat ik dan toch telkens deze melding krijg als ik m'en spel wil opslaan. Hoe kan dit? Worden de cheats niet bij de volgende save opgeslagen? Waarschijnlijk heb je een lange tijd geleden cheats gebruikt, dan gesaved, en nu laad je de gecheate savegame... Ik denk niet echt dat hier een oplossing voor is, tenzij een nieuwe game starten, of een nog vroegere savegame laden. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2010 (bewerkt) Maar ik ben een nieuwe game begonnen zonder cheats en de oude heb ik verwijderd. Bewerkt: 21 december 2010 door GrandTheftTwano Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.