Donald F. Duck Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Waar kan ik zo'n soort usb stick krijgen? Als het kan iets uit Nederland, dus geen Amerikaanse webwinkels. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Maar nu even serieus, je zou bij Azerty of Alternate kunnen kijken of ze daar dit soort USB sticks verkopen. Anders kun je de behuizing van je eigen USB stick eraf halen, dan is hij ook wat platter. En dan wat tape erom als bescherming, oid. Reageren
Woody268 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 (bewerkt) Gevonden! Ik heb het is niet 100% het zelfde maar voor 99% het zelfde Heb 2 versies gevonden van een platte usb Ik hoop dat je er iets aan hebt... edit: ik heb perfect de zelfde gevonden Verbatim Store 'n' Go Micro Usb Drive: 2 GB: klik 4 GB: klik 8 GB: klik 16 GB: klik 32 GB: klik Mvg, woody Bewerkt: 21 december 2010 door woody268 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Allebei bedankt voor de informatie, precies wat ik zocht! [sarcasm]@Flitskikker: Die hamer heb ik al geprobeerd, maar de stick sprong de hele tijd weg... [/sarcasm] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.