Flitskikker Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 Ik heb me zondag ingeschreven voor de beta en dinsdag had ik al een uitnodiging in m'n mailbox. Moet 't alleen nog even downloaden. Duude. Ik heb me vorige week donderdag ofzo al ingeschreven. Reageren
Rutger. Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 Ik heb laatst BFBC2 gekocht, gelukkig ben ik niet voor deze variant gegaan. Graphics zien er niet uit vergeleken met BFBC2 ook al is het gratis. En ja, ik speel voor de graphics <3 Reageren
Wesley Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 Heb ook al een beta key ontvangen. Ik moet zeggen het is gewoon precies Battlefield 2. Ze konden beter BF2 gewoon gratis maken. Want in feite is dit concept gewoon precies het zelfde, misschien iets andere elementen, maar das ook alles. Reageren
Davedavy Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Dan heb jij bf2 niet gespeeld , het lijkt op bf2 dat is de bedoeling! EA probeert het gevoel van bf2 terug te geven, en zet bf2 maar eens langs play4free,je ziet ook verbeteringen in de graphics! Daarbij kondigde EA bf3 aan , dit is dus Play4Free Reageren
Wesley Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Dan heb jij bf2 niet gespeeld , het lijkt op bf2 dat is de bedoeling! EA probeert het gevoel van bf2 terug te geven, en zet bf2 maar eens langs play4free,je ziet ook verbeteringen in de graphics! Daarbij kondigde EA bf3 aan , dit is dus Play4Free Lol? Ik heb een 2 sterren account op Battlefield 2. Ik heb meer dan 2000 uur van me leven vergald aan Battlefield 2. Tevens zie ik helemaal geen verbeteringen. Ik vind het gewoon precies Battlefield 2. Die paar hekjes en laddertjes extra maken hem echt niet speciaal hoor. Dit is gewoon precies BF2 met high settings, nothing special, waardeloos in mijn ogen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Dan ben je gwn scheel , ik vind het fijn dat het op BF2 lijkt ,bf2 is echt een van me favo games... Reageren
Wesley Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 (bewerkt) Dan ben je gwn scheel , ik vind het fijn dat het op BF2 lijkt ,bf2 is echt een van me favo games... Pardon? Er mankeert niet veel aan mijn ogen. Vertel mij maar even wat er allemaal veranderd is, kom nou niet aankakken met dingen van hekken en laddertjes en een paar extra voertuigen, want dan lach ik je keihard uit. Tevens, gaf je het nou toe dat het op Battlefield 2 lijkt? Wat ik dus constant beweer Bewerkt: 16 januari 2011 door Wesley_GTA Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Hou het even rustig heren Reageren
Davedavy Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Ik heb het nog steeds niet gespeeld , ik krijg steeds een error =,= Reageren
fransykiller17 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Jullie geven hem de verkeerde naam het is battlefield play4free en niet bf4 want bf3 is nog niet eens uit Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Jullie geven hem de verkeerde naam het is battlefield play4free en niet bf4 want bf3 is nog niet eens uit Waar heb jij het over? Reageren
Davedavy Geplaatst: 22 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 *bump :$ * Ik heb zojuist een email ontvangen met 5 beta keys voor andere personen , is er iemand die intresse heeft en nog geen beta key heeft? Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Ik heb ook nog een beta key, maar heb m al gebruikt. Vind er niet echt iets aan aan t spel, en denk dat t weer zo word al bij battlefield heroes Maar dat is mijn mening, er zijn vast genoeg mensen die t wel gaan spelen. Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 (bewerkt) Jeej open beta is uit maar ik vind gewoon niks.Alsof het heel traag gaat(en nee het ligt niet aan mijn pc ) Bewerkt: 5 april 2011 door SanAndreasStories Reageren
Royboow Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 Jeej open beta is uit maar ik vind gewoon niks.Alsof het heel traag gaat(en nee het ligt niet aan mijn pc ) Bij me oma gespeelt, wat een kl**e spel is dit zeg, echt helemaal niks spannends aan ofzo, dan download ik nog liever wolfenstein ET :S valt me echt vies tegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.