PrioX Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Hallo Ik zou graag een nieuwe sig willen: Type: Sig Stijl: GTA IV Grootte: 500x150 Afbeelding: Je mag zelf kiezen (het liefst een afbeelding met actie erin) Tekst: PrioXCoMBo Rand: / Kleuren: Maakt niet zo heel veel uit.. als het maar in de GTA IV kleuren blijft Render (optioneel): / Extra (optioneel): Bedankt!
Silverbyte Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 (bewerkt) Ik ga d'r meteen mee aan de slag. Ik zal m'n bericht bewerken zodra de signature af is. Edit: Dit is het uiteindelijk geworden. Ik heb het logo en je naam toegevoegd, heb het laten regenen, en heb het geheel net wat duisterder afgewerkt. Als je toch niet helemaal tevreden bent, laat het dan even weten, dan kijk ik wat ik verder voor je kan doen. [img=http://i.imgur.com/Npcuy.jpg] Bewerkt: 21 december 2010 door Silverbyte
PrioX Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Ik ga d'r meteen mee aan de slag. Ik zal m'n bericht bewerken zodra de signature af is. Bedankt!
PrioX Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2010 (bewerkt) Bedankt!! Ik vind hem erg mooi! _O_ EDIT: Sorry voor de dubbel post! :$ Bewerkt: 21 december 2010 door PrioXCoMBo
Remcconen Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Ziet er goed uit. Heb je de stock nog? Gewoon als inspiratie.
Silverbyte Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Dit is het origineel. Ik heb er niet al te veel mee gerommeld, omdat PrioXCoMBo wilde dat de originele kleuren een beetje behouden bleven.
jellemuis Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 zou ik mogen weten hoe je die regen hebt gemaakt?
Cabyon Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 zou ik mogen weten hoe je die regen hebt gemaakt? Klik
Silverbyte Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 En als je het wat minder omslachtig wilt doen, dan kun je ook altijd gewoon een regen texture gebruiken. Een beetje spelen met de blending options, en dan kun je behoorlijk realistische regenbuien creëren. Ik heb trouwens ook nog gebruik gemaakt van een paar textures van opspattend water, wat je bijvoorbeeld achter Niko ziet.
Recommended Posts