gtapoeper Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Hoi iedereen, bij de missie burning desire, waar je je vriendin krijgt kom ik niet verder. Wanneer ik boven ben komt er zwart beeld. Wie kan me helpen? Bij et zwarte beeld kan ik wel gewoon naar het esc-menu. Naam: Burning Desire versie: 1.0 cheats: heb ik al overig: ik kreeg zwart beeld. wie kan me helpen? grtzz, gtapoeper. GTASAsf1.b
Megadreams Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 (bewerkt) Jij hebt veel problemen in je savegame te zo te zien. Achja ik zal deze maar doen voor jou. Burning Desire ~ Mission Passed! Beloning(en): / Extra: Je hebt nu een vriendin genaamd Denise Robinson. Ze woont in Grove. Ik heb geen mods en/of cheats gebruikt! Veel succes met het verdere verloop van het spel. Savegame: GTASAsf1.b Bewerkt: 21 december 2010 door Megadreams
gtapoeper Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Jij hebt veel problemen in je savegame te zo te zien. Achja ik zal deze maar doen voor jou. Burning Desire ~ Mission Passed! Beloning(en): / Extra: Je hebt nu een vriendin genaamd Denise Robinson. Ze woont in Grove. Ik heb geen mods en/of cheats gebruikt! Veel succes met het verdere verloop van het spel. Savegame: bedankt
Recommended Posts