idrii6666 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Hallo als ik soms uit vliegtuigen spring met een parachute !!!!!!!!!!! Gaat die meestal niet open en val ik te pletter hoe komt dat!!!!!!!!! Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Je kan misschien wat meer uitleg geven en wat minder leestekens gebruiken... Op wat druk je om je parachute open te doen? Reageren
Megadreams Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Dat gebeurd nu eenmaal soms dat je parachute niet wil opengaan. Volgens mij is dat gewoon zo bedoeld. Reageren
matt Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 (bewerkt) Nou, dat geloof ik niet hoor. Mijn parachute gaat iniedergeval altijd open. Op welk platform speel je San Andreas? Op de PC open je je parachute met de spatiebalk. Voor de andere platformen weet ik het niet. Bewerkt: 21 december 2010 door matt Reageren
Scarface92 Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 Hallo als ik soms uit vliegtuigen spring met een parachute !!!!!!!!!!! Gaat die meestal niet open en val ik te pletter hoe komt dat!!!!!!!!! Misschien heb je de besturing veranderd. Kijk even bij je Controls menu en controleer daar of alles goed staat. Op de PC is het de LMB (muis) knop voor het activeren van je Parachute. Kijk anders even op deze pagina voor een overzicht van de besturing. Reageren
Velaro Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 Hallo als ik soms uit vliegtuigen spring met een parachute !!!!!!!!!!! Gaat die meestal niet open en val ik te pletter hoe komt dat!!!!!!!!! Ik wist niet dat Els Clottemans ook in San Andreas actief was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.