Jump to content

Portrait of a Killer


Michiel23

Recommended Posts

Hey iedereen,

Ik deed de missie a Portrait of a Killer van United papers ofzoiets:P moest je 1 vermoorden voor de verandering :puh: Maar het aparte was... Ik stond van een afstandje die bodyguards neer te schieten met een sniper zoals op wikigta word aangeraden.. Maar komt er op een gegeven moment 2 Politie auto's aan rijden eruit en komen me helpen om die boeven neer te schieten die boduguards? eh klopt dit? :? Ik gebruik geen 'rare' chats.. ja heb 1x die politie verwijder es gebruikt... maar daarvan heb ik ook de archievents geinstalleerd of hoort dit bij de missie? denk het eigenlijks niet? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik versta er serieus niets van.

Sorry :puh: Oke probeer het nog eens zou wel leuk zijn of iemand me kon helpen. Ik heb de Missie A Portrait of the Killer gehaald, van United Paper. Daar moest je ene Dimayev vermoorden. Maar hij werd erg goed beschermd door bodyguards. Maar ik was dus op dat bouwterrein, er stonden heel veel bodyguards dus heb die maar vermoord van een groot afstandje met een sniper. maar op een gegeven moment komt er dus twee politieauto's aanrijden, ik heb dus geen wanted lever en die agenten helpen me om die bodyguards neer te schieten. Ik heb wel cheats gebruikt, maar alleen de cheat om je wanted level onschadelijk te maken, kan dit hier door komen? :? Want het klopt denk ik niet echt... Ze hielpen mij dus met die bodyguars neer te schieten, scheelde mij wel maar is dit een bug ofzo? Ik zit er niet echt in, maar heb dus geen mods of zo geinstalleerd kan iemand me helpen?

ps zo duidelijk(er)?:D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het vrij normaal is dat de politie schiet op de mensen die als eerste schieten.

In dit geval de bodyguards van Adam Dimayev.

En waarschijnlijk omdat jij met een Sniper stond te schieten met een afstand ertussen hebben de politie's je niet opgemerkt ;)

Voor meer info over deze missie kan je op deze pagina kijken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is normaal dat de politie in actie komt zodra er onrust word gestookt in de stad. De politie reageert erg realistisch op voorbijgangers, zo komt het ook vaak voor dat iemand word gearresteerd en gelijk mee word genomen in een politie auto. In een bepaalde missie kan het dus ook voorkomen dat de politie (LCPD) je te hulp schiet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is normaal dat de politie in actie komt zodra er onrust word gestookt in de stad. De politie reageert erg realistisch op voorbijgangers, zo komt het ook vaak voor dat iemand word gearresteerd en gelijk mee word genomen in een politie auto. In een bepaalde missie kan het dus ook voorkomen dat de politie (LCPD) je te hulp schiet.

Ja, dat is wel zo. Maar in missies is het niet zo dat de politie je komt helpen als je begint te schieten. Meestal krijg je dan zelf een wanted-level?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is normaal dat de politie in actie komt zodra er onrust word gestookt in de stad. De politie reageert erg realistisch op voorbijgangers, zo komt het ook vaak voor dat iemand word gearresteerd en gelijk mee word genomen in een politie auto. In een bepaalde missie kan het dus ook voorkomen dat de politie (LCPD) je te hulp schiet.

Ja, dat is wel zo. Maar in missies is het niet zo dat de politie je komt helpen als je begint te schieten. Meestal krijg je dan zelf een wanted-level?

Dat ligt eraan, als je van een afstand staat en de politie is niet in de buurt helpen ze je alsnog. Dit heb ik meerdere malen gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...