Morph1 Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Het heeft wel nut maar niet in deze zin. Er zit namelijk een format() in verwerkt en het zal dus ook , parameter1, parameter2 enzo ondersteunen als in een format. hie begrijp ik uit dat je dus inplaats van dit: new name[MAX_PLAYER_NAME]; new string[64]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), "your name is %s", name); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, string); dit kan doen: new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); SendPlayerFormattedText(playerid, "your name is %s", name, 0); Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Inderdaad behalve die , 0 die staat er voor niets. Dat had de topicstarter ook niet door. Reageren
Morph1 Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Inderdaad behalve die , 0 die staat er voor niets. Dat had de topicstarter ook niet door. haha ik dacht al XD maar dan kan je dus ook geen kleur van de text aangeven Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Die is die ook vergeten denk ik dan. De kleur moet namelijk hierbij ook ingevoerd worden. Reageren
Morph1 Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 lol de "release" is veel te klein voor een release en in die 5 regeltjes zitten nog fouten ook :S. sorry BigLifeRPG maar volgende keer wel even opletten als je iets releast Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 lol de "release" is veel te klein voor een release en in die 5 regeltjes zitten nog fouten ook :S. sorry BigLifeRPG maar volgende keer wel even opletten als je iets releast ja klopt zal ik voortaan doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.