Tha CheatMaster Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 hey, Rij met een tank in het water en blijf schieten. Zorg dat je tank naar beneden gaat(achteruit rijden). En je kunt met je tank steeds dieper Wel best de cheat van oneindige longcapacitie doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Op deze manier kan je ook vlugger gaan rijden met een tank. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 hey,Rij met een tank in het water en blijf schieten. Zorg dat je tank naar beneden gaat(achteruit rijden). En je kunt met je tank steeds dieper Wel best de cheat van oneindige longcapacitie doen Ik gebruik geen codes. Kan je ook aan een tank komen zonder codes? Dan zal ik het eens proberen. :lol: Ik heb alle missies uitgespeelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) Ja, in het legerbasis, maar hij bedoeld ook de cheat van oneindig 'Lung Capacity' Zodat je niet verdrinkt in het water. Bewerkt: 29 juni 2005 door Little Mister Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Ja, in het legerbasis, maar hij bedoeld ook de cheat van oneindig 'Lung Capacity'Zodat je niet verdrinkt in het water. Ok maar ik snap wat hij bedoelt maar ik gebruik gewoon geen codes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Ja, in het legerbasis, maar hij bedoeld ook de cheat van oneindig 'Lung Capacity'Zodat je niet verdrinkt in het water. Ok maar ik snap wat hij bedoelt maar ik gebruik gewoon geen codes. Je kan codes gebruiken maar dan niet saven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) Dat weet ik maar voor de zekerheid gebruik ik maar geen codes,je weet maar nooit,straks save je het toch perongeluk,kan altijd. Ik gebruik codes op mijn zo genaamde "code save". Ik zal het wel eens proberen,maar dan wel op mijn codesave. Bewerkt: 29 juni 2005 door *****MARCO***** Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
japie13 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Dat weet ik maar voor de zekerheid gebruik ik maar geen codes,je weet maar nooit,straks save je het toch perongeluk,kan altijd. hoezo?? <_< :blink: je 'save'gaat dan toch niet naar de kl*te of zo als je cheats gebruikt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Dat weet ik maar voor de zekerheid gebruik ik maar geen codes,je weet maar nooit,straks save je het toch perongeluk,kan altijd. hoezo?? <_< :blink: je 'save'gaat dan toch niet naar de kl*te of zo als je cheats gebruikt? Dan staat er bij de opties:Times cheated:... en dat wil ik niet hebben. Maar dan kan je ook niet de 100% halen hebben ze mij vertelt,ik weet niet of het waar is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) uhum http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=11323 mensen nu weer verder ontopic want we hebben het nu alleen maar over cheaten. Ik ga het eerdaags is proberen lijkt me wel leuk. Ik zie me al rijden met een tank langs alle vissen en schildpadden EDIT: ikkes weet het beter dan Se7en Bewerkt: 29 juni 2005 door Wesley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 nee inderdaad als je cheats/codes heb gebruikt kanje het spel niet meer volledig uitspelen. anders zou het te makkelijk worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Se7en had gezegd dat je SA met Cheats, wel 100% kan uitspelen! Kijk hier maar eens! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 sorry hoor maar leest niemand mijn berichten meer. ONTOPIC! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.