Jump to content

Wie moet ik vermoorden?


OscarPownedYou

Recommended Posts

Als je Dwayne vermoord krijg je $25.000 en Playboy wil je nooit meer zien.

Als je Playboy vermoord krijg je vriendschap met Dwayne, je krijgt het huis van Playboy en het GTA 3 outfit.

Ik heb Playboy vermoord, want het safehouse is prachtig en $25.000 krijg je toch wel. Die heb je niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Dwayne vermoord krijg je $25.000 en Playboy wil je nooit meer zien.

Als je Playboy vermoord krijg je vriendschap met Dwayne, je krijgt het huis van Playboy en het GTA 3 outfit.

Ik heb Playboy vermoord, want het safehouse is prachtig en $25.000 krijg je toch wel. Die heb je niet nodig.

Ik heb Playboy inmiddels ook vermoord, na het maken van dit topic kwam ik op het idee om te Google'en... Slimme ik.

Ik las daar dat Playboy je nooit meer wilt zien.

Ook stond er dat als je Dwayne in leven hield, je Playboy's huis kreeg, en Dwayne goeden vrieden met je word. Op een gegeven moment kun je hem zelfs bellen voor versterking, dan komt er een auto met een hele Gang erin, als je hulp nodig hebt.

Net als wanneer je "Call police backup" doet in een Politie auto, maar deze mensen doen tenminste wel iets xd

Die 25.000 dollar is echt niet nodig, dat verdien je zo weer terug. Die GTA 3 oufit? Nog niet gezien! Zal zo even kijken, lijkt me leuk!

(of is dat die outift met zwarte jas, bruine broek en zwarte schoenen met witte zolen?)

Wat ook wel leuk is, voor de mensen die kleren willen: kijk een op "Hapinnes Island" (met 't vrijheidsbeeld), daar kun je een gratis vrijheidsbeeld-shirt halen. En als je een missie hebt gedaan dat je vuilnis moet ophalen, krijg je ook een shirt (die niet zo speciaal is)

Dit topic kan wel verwijderd/gesloten worden denk ik xd

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...