Kratod Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Als ik GTA SA speel hoor ik geluid. Maar wanneer ik met iemand aan het bellen ben of iemand zit naast me me te praten(zo als tijdens een missie in een auto) hoor ik niks. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Reageren
LSDesign Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Illegale versie gedownload? Heel vaak hebben die geen spraakgeluid en/of radiogeluid (vraag me niet hoe ik dat weet ). Reageren
gta master 1 Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Illegale versie gedownload? Heel vaak hebben die geen spraakgeluid en/of radiogeluid (vraag me niet hoe ik dat weet ). Hoe weet jij dat? Reageren
Kratod Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Illegale versie gedownload? Heel vaak hebben die geen spraakgeluid en/of radiogeluid (vraag me niet hoe ik dat weet ). Bedankt voor je vetrouwen en word er erg boos van(begin zelf in me zelf te vloeken...letelijk! ) Neen...ik heb hem niet Illigaal, ik kocht gem bij een zusjes van Bart smit! Dus niet praten als je niet alles weet ! Maar weet iemand wel wat er mis is? Reageren
flashingst Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Opnieuw installeren... Maar dat probleem komt echt alleen voor bij illegale versies van San Andreas Reageren
Kratod Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Ik heb hem proberen her te installeren, maar er komt steeds een fout melding. Zal morgen vond weer proberen. btw, als ik hem illegaal had had ik toch niks moeten vragen, want werd toch niet geholpen ! Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 (bewerkt) nee dat was ook bij mij gebeurt.de drivers van je geluidskaart updaten kan wel eens helpen of hij is 10 jaar oud Bewerkt: 29 december 2010 door SanAndreasStories Reageren
Kratod Geplaatst: 30 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2010 nee dat was ook bij mij gebeurt.de drivers van je geluidskaart updaten kan wel eens helpen of hij is 10 jaar oud Driver was vide kaart? In ieder gevals is mijn pc rond de 3 jaar oud . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.