BiglifeRPG Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Hey Ladies,Gentlemen Ik heb een Blauwe Windows 7 Hydra gemaakt ik zal m in de database uploaden voor GTA San Andreas Screens: Normaal: Stunt op zn kop :D : Installatie Readme zit in t archief veel plezier! Blue hydra.zip Reageren
Davedavy Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 (bewerkt) Ik wilt niet dom doen , maar ik vind er niks aan , er is niks veranderd dan een blauw kleurtje.... Ik vind dit eigenlijk geen "modelleling" >>> Door Beagle: Het is ook textures & modelling showroom..<<< Dat weet ik maar al te goed maar ik vind het een knip & Plak texture , dat vind ik , je mag je mening toch uiten ? Bewerkt: 25 december 2010 door davedavy Reageren
Rutger. Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Grappig gedaan! Misschien kan je de plaatjes die er nu opzitten vervangen door het W7 logo? Ga zo door. Reageren
Puma Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Paar opmerkingen: In je modpakketje zeg je dat je "rebuild archive" moet doen, maar dit hoef je niet te doen bij replacements. Alleen wanneer je bestanden verwijdert of toevoegt aan gta3.img, is het nodig om "rebuild archive" te doen. Als je screenshots toevoegt in je modpakketje, maak er dan even .jpg of .png van: niet .bmp. Bitmap-afbeeldingen zijn in jouw geval al 3 keer groter dan eenzelfde plaatje in .jpg-formaat en nemen dus zo veel meer ruimte in dan nodig is. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Grappig gedaan! Misschien kan je de plaatjes die er nu opzitten vervangen door het W7 logo? Ga zo door. Goed idee ik zal straks ff thuis kijken kben nu bij mijn familie : Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Paar opmerkingen: In je modpakketje zeg je dat je "rebuild archive" moet doen, maar dit hoef je niet te doen bij replacements. Alleen wanneer je bestanden verwijdert of toevoegt aan gta3.img, is het nodig om "rebuild archive" te doen. Als je screenshots toevoegt in je modpakketje, maak er dan even .jpg of .png van: niet .bmp. Bitmap-afbeeldingen zijn in jouw geval al 3 keer groter dan eenzelfde plaatje in .jpg-formaat en nemen dus zo veel meer ruimte in dan nodig is. weet ik maar ik vind dat dat toch veiliger is Reageren
Davedavy Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Waarom is het veiliger om bmp te gebruiken Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Waarom is het veiliger om bmp te gebruiken ik bedoel om rebuild archive te gebruiken en jij praat over bmp?? lol Reageren
Beagle Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Hij had het over dat je .bmp gebruikte. En waarom vind jij dat rebuild archive veiliger is? Heb je überhaupt een idee van hoe dat hele programma en het lezen en schrijven van imgs in elkaar steekt? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 1 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Hij had het over dat je .bmp gebruikte. En waarom vind jij dat rebuild archive veiliger is? Heb je überhaupt een idee van hoe dat hele programma en het lezen en schrijven van imgs in elkaar steekt? ah zo gwn .bmp vind ik makkelijker Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Hij had het over dat je .bmp gebruikte. En waarom vind jij dat rebuild archive veiliger is? Heb je überhaupt een idee van hoe dat hele programma en het lezen en schrijven van imgs in elkaar steekt? ah zo gwn .bmp vind ik makkelijker Als jij het veel werk vind om op .png te klikken Reageren
Fezz Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 (bewerkt) .png is nog erg groot. Ik zal voor .jpg kiezen, klein en je merkt haast geen verschil. I'm sorry for bump, ik had er niet aan gedacht Bewerkt: 5 maart 2011 door Fezz Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 .png is nog erg groot. Ik zal voor .jpg kiezen, klein en je merkt haast geen verschil. I'm sorry for bump, ik had er niet aan gedacht Bullshit. Voor foto's valt het mee, maar voor kwaliteitsplaatjes is zelfs bij maximale kwaliteit JPEG nog kwaliteitsverlies merkbaar in vergelijking met PNG. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.