Revolution-Designer Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 (bewerkt) Revolution-Designer presenteert De gebeurtenissen met Tenpenny zitten nog vers in het geheugen van CJ en Sweet, maar ze krijgen al snel met nieuwe problemen te maken. Waar San Andreas ophield, gaat deze missionpack verder! Zo'n 3 maanden na de gebeurtenissen met Tenpenny doet Sweet een verschrikkelijke ontdekking. Een hoge generaal van het leger van San Andreas heeft de opdracht gekregen om documenten over CJ en Sweet te maken. Deze documenten bevatten alle informatie en geschiedenis van CJ en Sweet. Wanneer Grove Street hier achterkomt kopen ze de officier om zodat CJ en Sweet geen slechte naam krijgen. De corrupte generaal wordt vervolgens weer omgekocht door de Ballas en Vagos, hierdoor worden CJ en Sweet vijanden van de staat en zijn ze hun leven nergens meer zeker. Sweet besluit om samen met CJ de documenten te veroveren en te vernietigen zodat hun naam gezuiverd wordt. Dit CLEO script bevat het eerste missie van de missionpack ''The Traitor's Defeat''. Het eerste missie heet ''Cleaning Your Name'' en gaat over CJ en Sweet die hun naam proberen te zuiveren door de corrupte documenten te veroveren. Het is tevens een inleiding op het verhaal. Als er genoeg interesse is (qua reacties en downloads) zullen er meerdere missies volgen die het verhaal doorzetten. Ik werk nu nog aan het eerste missie, er moeten alleen nog een aantal bugs worden gefixt en wat verbeteringen gemaakt worden. Filmpjes: Trailer 1 http://www.youtube.com/watch?v=urE_4Dns20k Screens: Nog geen downloads beschikbaar. Bewerkt: 26 december 2010 door Revolution-Designer Reageren
Beagle Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Woow, cool ! Ziet er erg leuk uit! Die vuurgevechten lijken mij alleen moeilijk, die soldaten zijn met veel en hebben erg veel health..? Ik ga hem zeker proberen, keep it up. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Ziet er leuk uit! Alleen zoals Beagle al aanmerkte hebben de soldaten wel erg veel health. Wordt je tijdens de missie bijgestaan door de Triads? Kutgw! Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2010 De triads leiden alleen een groep van de soldaten in de basis af. Deze soldaten bemoeien zich dus niet met jou of Sweet. De overige soldaten hebben inderdaad een beetje teveel, ik zal het wat verminderen. Reageren
Puma Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Ziet er weer gelikt uit moet ik zeggen, maar dat zijn we van je gewend. Interessant concept, hopelijk wordt het goed uitgewerkt . Nu is het nog wachten op de reacties die als motivatie dienen, dus bij dezen ! Reageren
Gast Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 In het begin staat "car" in het groen,voertuigen moeten blauw zijn. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2010 In het begin staat "car" in het groen,voertuigen moeten blauw zijn. Inderdaad, is al gefixt. Het missie is nu klaar, moet alleen getest worden. Ik release hem waarschijnlijk morgen. Reageren
Megadreams Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Ik kan hier in België het filmpje niet zien omdat door auteursrechten (door muziek) het filmpje geblokkeerd is in België. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2010 (bewerkt) Ik kan hier in België het filmpje niet zien omdat door auteursrechten (door muziek) het filmpje geblokkeerd is in België. Ik heb het filmpje vervangen met de geluidloze versie van de trailer. Ook zal ik straks nog wat screens toevoegen. Screens staan erop. Bewerkt: 25 december 2010 door Revolution-Designer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.