GuitarGuy666 Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Ik heb iets geinigs ontdekt. Ik schoot een prostituee dood In GTA 3 en natuurlijk kwam de ambulance. Toen hij de prostituee hielp, zong hij: "i'm hot tonight" En toen hij klaar was zong hij: "she's in fire!" en toen hij terug naar de ambulance Ging, zong hij: "push it to the limit." Het is geen EE maar ik vond het wel geinig, want bij het helpen van de vrouw zong hij "I'm hot tonight" Oftewel: hij is heet en wanneer het werk klaar was, zong hij: " she's on fire" En bij het wegrijden: "push it to the limit" Alles wat hij zingt, bedoelt hij wat mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Dat zijn liedjes uit Scarface die op Flashback FM te horen zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 (bewerkt) Ik heb wel eens wat gehoord over een man man met een hoed in de buurt van de universiteit die ''It's good to stay at the YMC'' zou zingen, maar dat was (natuurlijk) een myth. Hier heb ik overigens nog nooit van gehoord? Zou je een filmpje/geluidsopname kunnen maken? Vat het overigens niet persoonlijk op: maar ik betwijfel het waarheidsgehalte van dit fenomeen. Bewerkt: 23 december 2010 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Ik heb iets geinigs ontdekt. Ik schoot een prostituee dood In GTA 3 en natuurlijk kwam de ambulance. Toen hij de prostituee hielp, zong hij: "i'm hot tonight" En toen hij klaar was zong hij: "she's in fire!" en toen hij terug naar de ambulance Ging, zong hij: "push it to the limit." Het is geen EE maar ik vond het wel geinig, want bij het helpen van de vrouw zong hij "I'm hot tonight" Oftewel: hij is heet en wanneer het werk klaar was, zong hij: " she's on fire" En bij het wegrijden: "push it to the limit" Alles wat hij zingt, bedoelt hij wat mee. Ik dacht dat dit topic ook echt over een zingende hamburger ging. lol. Maar dit is inderdaad al heel lang bekend! Staat trouwens niet op WikiGTA!? @Dotz Dit komt mij in ieder geval niet bekend voor! Misschien moeten we daar maar eens naar op zoek gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 Ik was hier Click here to view the SnapMap voor joey's garage om de missie "the getaway" te doen. Toen moest ik tussen 6:00 en 14:00 komen, en het was 00:42 en gevenmoment schoot ik de hoer neer, en kwam de ambulance, en de rest bevind zich in de beginpost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 Ik heb iets geinigs ontdekt. Ik schoot een prostituee dood In GTA 3 en natuurlijk kwam de ambulance. Toen hij de prostituee hielp, zong hij: "i'm hot tonight" En toen hij klaar was zong hij: "she's in fire!" en toen hij terug naar de ambulance Ging, zong hij: "push it to the limit." Het is geen EE maar ik vond het wel geinig, want bij het helpen van de vrouw zong hij "I'm hot tonight" Oftewel: hij is heet en wanneer het werk klaar was, zong hij: " she's on fire" En bij het wegrijden: "push it to the limit" Alles wat hij zingt, bedoelt hij wat mee. Ik dacht dat dit topic ook echt over een zingende hamburger ging. lol. Maar dit is inderdaad al heel lang bekend! Staat trouwens niet op WikiGTA!? @Dotz Dit komt mij in ieder geval niet bekend voor! Misschien moeten we daar maar eens naar op zoek gaan Zou leuk zijn om weer eens samen te werken . Dan moet ik wel GTA III opnieuw installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 Ik heb overigens bewijs om het verhaal van de zingende ambulancemedewerkers te bevestigen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tseardbuma Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2011 Grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2011 Bump je nou serieus een topic van maanden oud, alleen om te zeggen dat het grappig is?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EmanuelDemuynck Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2011 whahahaha funny die mensen die zingen in GTA III maakt het leuk en je verwacht het niet lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2011 leuk ik ken nog een bug bij het red light district lopen mensen met een kop telefoon op schiet deze neer je hoort nu nog steeds de muziek uit de speakers horen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2011 leuk ik ken nog een bug bij het red light district lopen mensen met een kop telefoon op schiet deze neer je hoort nu nog steeds de muziek uit de speakers horen Dit is geen bug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheezburger Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2011 leuk ik ken nog een bug bij het red light district lopen mensen met een kop telefoon op schiet deze neer je hoort nu nog steeds de muziek uit de speakers horen Dit is geen bug inderdaad, logisch toch dat ze door blijven spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2011 (bewerkt) Ik heb iets geinigs ontdekt. Ik schoot een prostituee dood In GTA 3 en natuurlijk kwam de ambulance. Toen hij de prostituee hielp, zong hij: "i'm hot tonight" En toen hij klaar was zong hij: "she's in fire!" en toen hij terug naar de ambulance Ging, zong hij: "push it to the limit." Het is geen EE maar ik vond het wel geinig, want bij het helpen van de vrouw zong hij "I'm hot tonight" Oftewel: hij is heet en wanneer het werk klaar was, zong hij: " she's on fire" En bij het wegrijden: "push it to the limit" Alles wat hij zingt, bedoelt hij wat mee. klopt,toen de ambulance kwam rende hij naar zo'n meneer.Hij song dat en ook toen hij weer terug naar de auto ging Bewerkt: 29 mei 2011 door myron.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.