Jump to content

Nieuwe signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik moet zeggen ik vind dit niet je beste werk.

Ik vind de render veel te doorzichtig lijken, de rotsen op de achtergrond wijzen allemaal naar binnen.

En het lijkt alsof je render neergeschoten word ofzo maar ik vind het allemaal een beetje apart :$

Het past niet echt bij elkaar allemaal, het lijkt net alsof je van alles bij elkaar hebt geplakt.

Er zit weinig diepte in dat had beter gekund ik vind de achtergrond ook niet passen bij de render.

Niet echt je beste werk.

Geplaatst:

Ziet er goed uit. De brush die je gebruikt hebt links draagt mooi bij aan de drukte. Ik had de render wel wat kleiner gemaakt, zodat zijn hele hoofd erop stond. Het contrast van de render en de achtergrond is nogal laag, daardoor is het moeilijker om de focal te zien. Voor de rest leuk gedaan! [6/10]

Geplaatst:

Ik moet zeggen ik vind dit niet je beste werk.

Ik vind de render veel te doorzichtig lijken, de rotsen op de achtergrond wijzen allemaal naar binnen.

En het lijkt alsof je render neergeschoten word ofzo maar ik vind het allemaal een beetje apart :$

Het past niet echt bij elkaar allemaal, het lijkt net alsof je van alles bij elkaar hebt geplakt.

Er zit weinig diepte in dat had beter gekund ik vind de achtergrond ook niet passen bij de render.

Niet echt je beste werk.

Ik vind het juist lijken alsof het een afbeelding is die nauwelijks bewerkt is. Een achtergrond en mannetje op de voorgrond. Wat is de stock/render/achtergrond, Hugo?

Geplaatst:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit een van je mindere signatures vind. Ik ben sowieso al niet zo van de SF-stijl, maar het ziet er een beetje te gemaakt uit. De render heb je mooi bewerkt met dat opspattende bloed(?), maar ik heb niet het idee dat 'ie deel uit maakt van de rest. Hij blijft een beetje op de voorgrond, en het lijkt alsof alles achter hem gebeurt. Een beetje smudgen langs de randen levert hier denk ik heel veel op.

Dus ja, ik vind het niet zo spetterend. Zonde, want ik heb je al veel mooiere dingen zien maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...