Zaishen Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 hallo, Ik heb een vraag over de suits van vriendinnen. Wat gebeurt er als een vriendin je dumpt? Blijven de suits dan nog? Of gaan ze weg uit mijn kledingkast? Alvast bedankt voor jouw antwoord! Groet, Reageren
_niickk Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 (bewerkt) hallo, Ik heb een vraag over de suits van vriendinnen. Wat gebeurt er als een vriendin je dumpt? Blijven de suits dan nog? Of gaan ze weg uit mijn kledingkast? Alvast bedankt voor jouw antwoord! Groet, De suits blijven gewoon in je wardrobe, je kunt ze blijven gebruiken zolang als je wilt. Je (ex)vriendin krijg je echter niet meer terug. Bewerkt: 23 december 2010 door _niickk Reageren
idrii6666 Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 tenzij je de 50 parels vindt maar dit lukt niet met Milie en de eerste vriendin die je krijgt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.