Jump to content

Cheat voor hele sa map

Recommended Posts

Geplaatst:

Want kijk ik heb een probleem steeds als ik met een missie bezig ben, en sta op het punt om de san andreas map helemaal vrij te krijgen,

dan gaat er door een onbekende oorzaak alles mis, dan is alles weer kwijt, en kan ik weer overnieuw beginnen maar dat heeft dus geen zin... want het gebeurt elke keer weer.

En ik wil niet zon noob zijn die een cheat gebruikt. ja ik gebruik ook wel eens cheats natuurlijk, maar niet zo vaak,

Maar nu heb ik dus een vraag, is er wel een CHEAT dat je de san andreas map helemaal vrij kan maken?

Ik zou het graag willen weten, want anders schiet ik er niks mee op...

Groetjes ;D

Geplaatst:

Je kunt op Google zoeken naar modificaties die de roadblocks verwijderen ("gta san andreas roadblocks" of iets in die trant). Voor meer informatie daarover moet je in de Modding Fora zijn ;)

Zelf ben ik meer benieuwd naar je probleem waardoor alles ineens fout loopt. Loopt het spel vast, of gaat er wat fout bij een missie?

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt op Google zoeken naar modificaties die de roadblocks verwijderen ("gta san andreas roadblocks" of iets in die trant). Voor meer informatie daarover moet je in de Modding Fora zijn ;)

Zelf ben ik meer benieuwd naar je probleem waardoor alles ineens fout loopt. Loopt het spel vast, of gaat er wat fout bij een missie?

nou dan gaat alles flikkeren in het spel, en alles wordt doorzichtig, (heel moeilijk uit te leggen) En dan loopt ie vast en dan kan ik em wéér afsluiten.

En nnog een vraag. als die roadblocks weg gaan , komt de politie dan ook niet meer met 4 sterren achter je aan als je naar san fierro ofzo gaat?

Bewerkt: door jetpackgang
Geplaatst:

ik had eerst ook met een cheat de hele map vrijgespeeld.

ik heb geen idee hoe ik dat deed maar volgens mij was het aeduwnv.

Geplaatst:

Kan niet je moet niet liegen want zo een cheat bestaat helemaal niet. :zz: :zz: :zz: :zz: :zz:

Geplaatst:

Kan niet je moet niet liegen want zo een cheat bestaat helemaal niet. :zz: :zz: :zz: :zz: :zz:

Helemaal wel kijk maar op wikigta voor cheats daar zie je: nooit honger. AEDUWNV. Voor nooit honger bestaat wel alleen weet ik niet of het ook de hele map vrijspeeld, dat moet je zelf maar kijken.

Geplaatst:

Helemaal wel kijk maar op wikigta voor cheats daar zie je: nooit honger. AEDUWNV. Voor nooit honger bestaat wel alleen weet ik niet of het ook de hele map vrijspeeld, dat moet je zelf maar kijken.

Nietes! want er staat nooit hongur dus dan zul je ook wel niet de map vrijspelen...

Geplaatst:

Nietes! want er staat nooit hongur dus dan zul je ook wel niet de map vrijspelen...

Ik weet het, het is raar. Maar volgens mij is dit net zo iets als hesoyam dat je armoe, health en 250000 krijgt. Dat heeft ook niet veel met elkaar te maken

Geplaatst: (bewerkt)

nou dan gaat alles flikkeren in het spel, en alles wordt doorzichtig, (heel moeilijk uit te leggen) En dan loopt ie vast en dan kan ik em wéér afsluiten.

En nnog een vraag. als die roadblocks weg gaan , komt de politie dan ook niet meer met 4 sterren achter je aan als je naar san fierro ofzo gaat?

Nee :tu: Als de roadblocks weg zijn, dan komt de politie niet meer achter je aan als je dus bijv. San Fierro ingaat 0_0 Maar ze komen natuurlijk wel weer achter je aan, als je onheil gaat schoppen/maken :)

Bewerkt: door Faex

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...