Jump to content

Cheat voor hele sa map vrij

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Want kijk ik heb een probleem steeds als ik met een missie bezig ben, en sta op het punt om de san andreas map helemaal vrij te krijgen,

dan gaat er door een onbekende oorzaak alles mis, dan is alles weer kwijt, en kan ik weer overnieuw beginnen maar dat heeft dus geen zin... want het gebeurt elke keer weer.

En ik wil niet zon noob zijn die een cheat gebruikt. ja ik gebruik ook wel eens cheats natuurlijk, maar niet zo vaak,

Maar nu heb ik dus een vraag, is er wel een CHEAT of iets dergelijks dat je de san andreas map helemaal vrij kan maken?

Ik zou het graag willen weten, want anders schiet ik er niks mee op...

Groetjes ;D

Bewerkt: door jetpackgang
Geplaatst:

Dus je wilt wel een n00b zijn die een cheat gebruikt? :puh:

Maar dit is de modding sectie, dus cheats zal je hier niet vinden. Weet ook niet of er een cheat bestaat hiervoor.

Er zijn wel genoeg mods die de map toegankelijk maken. Weet uit mijn hoofd er niet een te noemen, maar een beetje rondneuzen op dit forum/google zal je vast wat info opleveren.

Geplaatst:

Hallo jetpackgang,

Voor zover bij mij bekend is er geen cheat om de hele San Andreas map vrij te spelen je kan wel een savegame downloaden die 100% voltooid is zodat je overal kan komen.

Hopelijk lukt het je. :tu:

mzzl, GTA_153

Of je doet de cheat dat je nooit een wanted level krijgt. En vervolgens de cheat voor een jetpack of vliegtuig (of je kan gewoon een vliegtuig stelen :))

En jij vindt dus dat als je een cheat gebruikt dat je dan een noob bent?

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst:

Of je doet de cheat dat je nooit een wanted level krijgt. En vervolgens de cheat voor een jetpack of vliegtuig (of je kan gewoon een vliegtuig stelen :))

@TekaLoca, aan het begin van de storyline kan je nog niet in alle vliegtuigen dus dan is cheaten inderdaad handiger. :bier:

@TekaLoca, aan het begin van de storyline kan je nog niet in alle vliegtuigen dus dan is cheaten inderdaad handiger. :bier:

@zwierd, als je bovenstaande quote nog een keer goed leest zie je dat ik zeg dat je nog niet in alle vliegtuigen kan, dus wel een aantal.

mzzl, GTA_153

Bewerkt: door GTA_153
Geplaatst:

Of je leest zijn post en ziet dat hij dat zelf vind.

En ik wil niet zon noob zijn die een cheat gebruikt.

Geplaatst:

Mischien helpt een PB of profielreactie ;)

Dit soort reacties zijn dus alles behalve zinnig. Als iemand een topic opent, gaan we ervanuit dat hij die volgt. Zo niet, jammer voor hem. Het is natuurlijk niet de bedoeling om iedere keer als iemand niet reageert een PM te sturen.

Laten we maar weer ontopic gaan, dit gaat echt nergens over.

We proberen ook gewoon te helpen, he. :puh:

Maar goed.. het was kerst dus volgens mij zat hij niet op zijn computer :)

Bewerkt: door TekaLoca

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...