K1pc0rn Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 met welk programma maken ze animatie films? zoals Shrek 3? Reageren
Davedavy Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Ik weet niet hoe ik moet antwoorden maar dat is best een domme vraag , dat doen zie niet even zomaar met een programma... Reageren
Mark B. Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 (bewerkt) Tja, aparte vraag. Ligt eraan wat je bedoelt met "maken". Voor het animeren en maken van characters kun je: 3DS Max Of Maya proberen. Maar denk eraan, dit is niet om zoveer even te doen. Ik weet natuurlijk niet of de makers van Shrek met deze programma's werken (waarschijnlijk niet). Bewerkt: 24 december 2010 door Mark B. Reageren
Velaro Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Dit filmpje toont wel een beetje de werkwijze. Ik zou eigenlijk geen flauw idee hebben welke programma's dat allemaal zijn. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Het enige programma dat ik uit die video kan herkennen is photoshop. Maar ze werken geloof ik met heel wat programma's om al die animaties te maken. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2010 ik wil het niet zelf maken ofzo hoor maar ik vind het gewoon leuk om te weten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.